نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

تاریخ اکران فیلم The Mule به کارگردانی کلینت ایستوود اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Mule (قاچاقچی) به کارگردانی کلینت ایستوود را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Mule را تایید و اعلام کرده است. جدیدترین فیلم کلینت ایستوود قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، این اثر باید با فیلم‌هایی چون فیلم Mortal Engines (موتورهای فانی) از کمپانی یونیورسال پیکچرز و به تهیه کنندگی پیتر جکسون، فیلم Second Act از کمپانی STX و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) از کمپانی سونی پیکچرز، در گیشه رقابت کند. با این حال، بعید به نظر نمی‌رسد که فیلم The Mule برای رقابت اسکار در نظر گرفته شده و شانس زیادی را در این رقابت نیز داشته باشد و ظاهرا برادران وارنر امیدوار است این فیلم در گیشه عملکرد خوبی را در کریسمس ارائه دهد.

فیلم The Mule داستان ارل استون با بازی کلینت ایستوود را روایت می‌کند. زمانی که در ۸۰ سالگی او شکسته، تنها و تحت فشار کاری است، کارتل مواد مخدر مکزیک به او پیشنهاد شغلی برای حمل یک محموله مواد مخدر می‌دهد. با این حال، او نمی‌داند که قرار است برای کارتل مواد مخدر مکزیک کار کند. پس از اینکه استون توانست نظر کارتل مکزیک را به خود جلب کند، حال او نظر کالین بیتز از سازمان DEA را نیز به خود جلب کرده که استون را تحت نظر خود دارد. علاوه بر ایستوود، بردلی کوپر، دایان ویست، مایکل پنیا، لارنس فیشبرن، آلیسون ایستوود، تیسا فارمیگا، ایگناسیو سریچیو، لورن دین، ویکتور راسوک و مانی مونتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Mule حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نیک شنک، نویسنده فیلم Gran Torino (گرن تورینو)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Mule را بر عهده داشته است. این فیلم، اولین فیلمی است که کلینت ایستوود از زمان اکران فیلم Trouble with the Curve (مشکلی با منحنی) در سال ۲۰۱۲،‌ در آن به ایفای نقش پرداخته است. او طی این سال‌ها بیشتر کارگردانی چند فیلم را بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده