نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

نسخه های ریمستر شده Yakuza 4 ،Yakuza 3 و Yakuza 5 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

تازه‌ترین اطلاعات لو رفته از جدید‌ترین شماره‌ی مجله‌ی هفتگی فامیتسو نشان می‌دهند که نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم سری بازی یاکوزا به شکل ریمستر شده برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهند شد.

سری بازی یاکوزا از زمان عرضه‌ روی کنسول پلی استیشن 4 تاکنون طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و طبیعتا بسیاری از این هواداران تازه، نسخه‌های قدیمی‌تر این بازی روی کنسول‌ پیشین سونی را تجربه نکرده‌اند.

نسخه‌ی بازسازی شده یا به اصطلاح ریمیک‌ اولین بازی Yakuza هم‌اکنون با نام‌ Yakuza Kiwami روی این کنسول موجود است و دومین نسخه‌ی بازسازی شده تحت عنوان Yakuza Kiwami 2 نیز تابستان امسال منتشر خواهد شد. حال بعد از عرضه‌ی این نسخه‌ها احتمالا سوال بسیاری از طرفداران این است که آیا نسخه‌های سوم تا پنجم نیز به کنسول تازه‌ی سونی راه پیدا خواهد کرد یا خیر؛ سوالی که به‌تازگی پاسخ آن مشخص شده است.

تازه‌ترین نسخه‌ی مجله‌ی هفتگی فامیتسو فردا منتشر خواهد شد و با توجه به مطالب لو رفته از آن، باید منتظر انتشار دیگر نسخه‌های باقی‌مانده‌ از این سری بزرگ و به‌یادماندنی روی کنسول PS4 باشیم. نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی Yakuza 3 در تاریخ ۱۸ خرداد و با قیمت ۳.۹۹۰ ین در ژاپن عرضه خواهد شد و نسخه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب در پاییز امسال و بهار سال آینده در دسترس هواداران چشم‌انتظار قرار خواهند گرفت. بدیهی‌ است که همه‌ی این بازی‌ها از رزولوشن، نرخ فریم و جزییات بالاتری نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر خود برخوردار خواهند بود.

نسخه‌های سوم، چهار و پنجم یاکوزا به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ برای کنسول ‌پلی استیشن 3 منتشر شدند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده