نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰

حالت Save The World بازی Fortnite تا سال ۲۰۱۹ رایگان نخواهد شد

با توجه به بیانیه‌ای که استودیو Epic Games منتشر کرده، حالت Save The World بازی Fortnite تا پایان سال جاری میلادی رایگان نمی‌شود.

دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که اسم بازی Fortnite به گوشش نخورده باشد. حالت بتل رویال و رقابتی با کیفیت این بازی در کنار رایگان بودنش، آن را به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها تبدیل کرده است. فورتنایت در کنار حالت بتل‌رویال رایگانی که دارد، از یک ماد به‌نام Save The World نیز بهره می‌برد. این حالت، بخش اصلی بازی فورتنایت به شمار می‌رود که رایگان بودن حالت بتل‌ رویال بازی، آن را زیر سایه‌ی خود قرار داده است. چندی پیش خبرهایی مبنی بر رایگان شدن حالت Save The World بازی فورتنایت در فضای مجازی منتشر شد و حالا به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که سازنده‌ی بازی یعنی استودیو Epic Games با انتشار یک بیانیه، خبر از تعویق رایگان شدن این حالت داد و ذکر کرد که این حالت قبل از رایگان شدن، به کمی کار بیشتر و اضافه شدن ویژگی‌های جدید نیاز دارد.

جامعه‌ی بازیکنان فورتنایت آن‌قدر بزرگ است که با رایگان شدن حالت Save The World، خیل عظیمی از بازیکنان فورتنایت، سراغش بروند. به نقل از سازندگان بازی، حالت Save The World به کمی آماده‌سازی بیشتر نیاز دارد و سرورهای آن در حال حاضر، ظرفیت پذیرش این تعداد از کاربرها را ندارد. اپیک گیمز در این مورد می‌گوید:

ما در حال کار روی یک‌سری از ویژگی‌های جدید این حالت هستیم. سرورهای بازی را برای پشتیبانی از یک جامعه‌ی آماری بزرگ آماده می‌کنیم و مشغول یک‌سری ویژگی جدید هم هستیم. همچنین به بررسی دوباره‌ی ویژگی‌های قبلی Save The World هم می‌پردازیم. آماده کردن سرورهای بازی برای پشتیبانی از بازیکنان سراسر جهان، چه جدید و چه قدیمی، و ارائه‌ی یک تجربه‌ی سطح بالا به آن‌ها، مهم‌ترین نکته‌ی کارهای ما است؛ پس برای عملی کردنش، می‌خواهیم از زمان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

اپیک گیمز در کنار انتشار بیانیه‌ی مذکور، خبر از انتشار یک آپدیت جدید برای بازی هم داد؛ این آپدیت قرار است تغییراتی را در رابط کاربری بازی و بخش Loadouts آن ایجاد کند.

بازی فورتنایت را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند به رایگان تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده