نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کاراکترها در بخش داستانی Battlefield V با زبان مخصوص کشور خود صحبت می‌کنند

بر اساس اعلام طراح مراحل بازی Battlefield V در استودیو دایس، تمام کاراکترها در بخش داستانی بازی با زبان مربوط به کشور خودشان با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

ظاهرا استودیو دایس به سختی در تلاش است تا به واسطه کاراکترهایی که تماما به زبان مربوط به خود در بخش داستانی بازی Battlefield V با هم گفتگو می‌کنند، باورپذیری و اعتبار بیشتری را به رگ‌های این اثر تزریق کند. این استودیو اخیرا تریلر جدیدی از بازی منتشر کرد که بخش‌های مختلف کمپین تک‌نفره آن را که با نام War Stories شناخته می‌شود، به نمایش درآورد.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که کنترل حساب رسمی توییتر استودیو دایس چند روزی در دست جف گاگن، طراح مراحل و یکی از توسعه‌دهندگان بخش داستانی بازی Battlefield V بود. با اینکه گاگن در این مدت سخت مشغول نمایش گوشه‌هایی از طراحی مراحل بازی در ویرایشگر فراست‌بایت و سیستم‌های پیشرفت آن بود، اما از پاسخ به سوالات طرفداران هم غافل نبود و به برخی از آن‌ها پاسخ داد.

در یکی از این توییت‌ها گاگن ویدیوی جدیدی از بخش Tirailleur حالت داستانی بازی Battlefield V به اشتراک گذاشت که در آن بازیگران لباس مخصوص موشن کپچر بر تن داشتند. پس از انتشار این توییت، یکی از کاربران توییتر با نام French_Grizzly متوجه شد که در این ویدیو بازیگران با زبان فرانسوی با یگدیگر صحبت می‌کنند.

کاربر French_Grizzly: گفتگوی فرانسوی در بخش Tirailleur عالی است!

استودیو دایس: تمام کاراکترها در بخش War Stories به زبان مربوط به خودشان صحبت می‌کنند.

جف گاگن در پاسخ گفت که هر کاراکتری در کمپین War Stories بازی Battlefield V با زبان مربوط به خود صحبت می‌کند. او همچنین توضیح داد که زبان مورد استفاده در ویدیو فرانسوی سنگالی بود. اگر به پشت صحنه ساخت بازی Battlefield V علاقه‌مند هستید یا خبرهای مربوط به این اثر را دنبال می‌کنید، بدون شک مراجعه به حساب توییتر استودیو دایس و بررسی توییت‌های جف گاگن خالی از لطف نیست.

بازی Battlefield V برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. با اینکه در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) در دسترس بازیکنان قرار گیرد، اما انتشار آن به تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) موکول شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده