نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴

تصاویر استیل بوک Red Dead Redemption 2 وجود دو دیسک در قاب بازی را تایید می‌کند

تصویر منتشر شده از استیل بوک بازی Red Dead Redemption 2، شایعه عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی آن در دو دیسک را بیش از پیش قوت بخشید.

تنها یک هفته به انتشار جدیدترین اثر استودیو راک‌استار گیمز یعنی Red Dead Redemption 2 باقی مانده و خودمان را باید برای مواجه شدن با سیل اخبار این بازی آماده کنیم. اخیرا خبرهای زیادی از حجم فایل بازی و عرضه‌ی نسخه‌ی فیزیکی آن در دو دیسک، به بحث شماره یک محفل‌های مربوط ویدیو گیم تبدیل شده است. حال امروز و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تصویر از نسخه‌ی استیل بوک بازی منتشر شده که تقریبا تئوری عرضه‌ی بازی در دو دیسک را تایید می‌کند.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

این تصویر که شخصی با نام کاربری charlytorres_10 در اینستاگرام منتشر کرده است، به احتمال زیاد استیل بوک رسمی بازی Red Dead Redemption 2 باشد که قسمت داخلی آن، جایگاه قرار گرفتن دو دیسک را نمایش می‌دهد. هرچند این تصاویر چند ساعت پس از انتشار در صفحه شخصی او پاک شد. چند روز پیش هم یک تصویر از کاور نسخه‌ی کشور ژاپن بازی منتشر شد که به شایعات عرضه فیزیکی بازی در دو دیسک قوت بخشید. اما حالا عکس منتشر شده از استیل بوک بازی، بیش از پیش به این شایعات دامن زده است. هنوز کمپانی راک‌استار به این موارد واکنشی نشان نداده و فعلا باید صبر کنیم تا این موضوع هم مثل موضوع حجم بازی، برای‌مان روشن شود. با توجه به حجم بسیار بالای فایل بازی، می‌توان انتظار دو دیسک بودن بازی را داشت. همچنین احتمال این‌که دیسک دوم موجود در استیل بوک بازی مربوط به ساندترک‌های بازی باشد کم است. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به فضای مورد نیاز برای دانلود و نصب بازی Red Dead Redemption 2 را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد. دیروز لانچ تریلر شدیدا جذاب بازی منتشر شد و اگر بازی را پیش‌خرید کرده‌اید، همین الآن می‌توانید پری-لود آن را شروع کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده