// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

فضای مورد نیاز برای دانلود و نصب بازی Red Dead Redemption 2 اعلام شد

با توجه به صفحه پشتیبان بازی Red Dead Redemption 2 در سایت راک استار گیمز، فضای مورد نیاز نهایی این بازی مشخص شد.

تا به‌امروز اخبار مختلفی در مورد فضای مورد نیاز بازی Red Dead Redemption 2 روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در صفحه‌ی پشتیبان بازی Red Dead Redemption 2 در سایت راک استار گیمز (Rockstar Games) فضای مورد نیاز نهایی این بازی روی PS4 و Xbox One نوشته شده است.

کاربرانی که بازی Red Dead Redemption 2 را به صورت فیزیکی روی پلی‌استیشن 4 خریداری می‌کنند به ۹۹ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. در این میان اعلام شده است که اگر بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کرده‌اید، به ۵۰ گیگابایت فضای بیشتر جهت پروسه نصب و دانلود، احتیاج دارید. این در حالی است که کاربران ایکس‌باکس وان برای تجربه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 به ۱۰۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند.

تمامی تخمین‌ها می‌گفتند که Red Dead Redemption 2 فضای مورد نیاز بالایی دارد و یک بازی سنگین به حساب می‌آید. روی جعبه‌ی باندل پلی استیشن 4 پرو بازی Red Dead Redemption 2، نوشته شده بود احتمالا این بازی ۱۰۵ گیگابایت از هارد دیسک کنسول را اشغال خواهد کرد. این در حالی است که در صفحه‌ی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه مایکروسافت نوشته شده است که این بازی به ۸۸ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

توجه داشته باشید که فضای مورد نیاز ارتباطی با میزان دانلود بازی ندارد. در حال حاضر روی پلی‌استیشن 4 نزدیک به ۹۲.۷۴ گیگ و روی ایکس‌باکس وان نزدیک به ۸۸.۱۵ گیگ حجم را باید برای بازی دانلود کنید. 

کاربرانی که بازی Red Dad Redemption 2 را پیش خرید کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند این بازی را پری لود کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده