نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰

ادریس البا به تیلور سویفت در فیلم Cats پیوست

ادریس البا در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی یونیورسال پیکچرز برای حضور در فیلم Cats (گربه‌ها) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادریس البا به جمع بازیگران فیلم Cats اضافه خواهد شد. البا در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی یونیورسال پیکچرز برای پیوستن به این فیلم موزیکال است. این فیلم موزیکال اقتباسی از تئاتر موزیکال با آهنگسازی اندرو لوید وبر است و تام هوپر کارگردانی فیلم Cats را بر عهده دارد. البا قرار است به ایان مک‌کلن، جیمز کوردن، جنیفر هادسون و تیلور سویفت در این فیلم اضافه شود. پس از بازی در نقش شیر خان در فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) محصول سال ۲۰۱۶، این برای دومین بار است که البا قرار است نقش یک گربه را بر عهده داشته باشد. البا قرار است نقش شرور و منفی مکاویتی را در فیلم Cats بازی کند.

همچنین کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که فیلم Cats قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) اکران شود. تام هوپر و لی هال وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر حضور به‌عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه، هوپر به‌همراه تیم بوان، تیم بواناریک و فلنردبرا هایوارد که سابقه حضور به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Les Misérables (بینوایان) محصول سال ۲۰۱۲ را در کارنامه خود دارند، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. استیون اسپیلبرگ، اندرو لوید وبر و آنجلا موریسون، نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Cats حضور دارند.

تئاتر موزیکال Cats در ابتدا در سال ۱۹۸۱ در تئاتر وست اند و در سال ۱۹۸۲ در برادوی به روی صحنه رفت که این نمایش موزیکال با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. اجرای لندن این تئار حدود ۲۱ سال و اجرای آن در برادوی حدود ۱۸ سال طول کشید که یک رکورد محسوب می‌شود. تئاتر موزیکال Cats تاکنون جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده و همچنین این تئاتر تاکنون به بیست زبان مختلف ترجمه شده ‌است. در حال حاضر البا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) که اسپین آف فیلم Fast and Furious (سریع و خشن) است، حضور دارد و در ادامه او در سریال Turn Up Charlie که سریال کمدی شبکه نتفلیکس است، به ایفای نقش خواهد پرداخت. علاوه بر این، البا در فصل پنجم سریال Luther (لوتر) نیز به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده