// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

شایعه: بازی Marvel vs Capcom: Infinite با نام Marvel vs Capcom 4 بازنشر می‌شود

بنا به یک شایعه، کمپانی کپکام و مارول قصد دارند که با یک آپدیت بزرگ، بازی Marvel vs Capcom: Infinite را با نام Marvel vs Capcom 4 بازنشر کنند.

فردی که تا به امروز اطلاعات مختلفی را به درستی فاش کرده است، اعلام کرد که کمپانی کپکام (Capcom) و مارول (Marvel) قصد دارند که بازی Marvel vs Capcom: Infinite را با نام جدید Marvel vs Capcom 4 بازنشر کنند.

همانطور که می‌دانید پس از عرضه Marvel vs Capcom: Infinite، این بازی با موانعی بسیار جدی روبه‌رو شد و در نهایت حتی سازندگان دست از پشتیبانی از آن برداشتند. این موضوع به قدری به این بازی آسیب زد که حتی از برنامه مسابقات EVO 2018 نیز حذف شد.

طبق شایعات منتشر شده به دست یکی از کاربران معروف ردیت یعنی DasVergeben، گویا سازندگان می‌خواهند این بازی را دوباره احیا کنند. به گفته وی، سازندگان در کمپانی مارول و کپکام قصد دارند که یک آپدیت بسیار بزرگ برای بازی MVCI منتشر کنند و آن را با نام جدید Marvel vs Capcom 4 در اختیار طرفداران قرار دهند. به گفته سایت Eventhub کاربر یاد شده تا به امروز توانسته است اطلاعات درستی را فاش کند.

در حالی که اطلاعات زیادی از این پروژه منتشر نشده است، اما این کاربر از اطلاعاتی که منتشر کرده است ابراز اطمینان کرد. البته گویا خبر‌های رسمی در رابطه با عرضه بازی Marvel vs Capcom 4 تا سال ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد؛ از آنجا که کمپانی کپکام و مارول تمایل ندارند که باری دیگر اشتباه پیشین خود در مورد Marvel vs Capcom: Infinite را تکرار کنند.

Marvel vs Capcom: Infinite

کاربر ردیت یعنی DasVergeben در این باره نوشت:

باید بدانید که پس از معرفی این آپدیت بزرگ، از آن با نام Marvel vs Capcom 4 یاد خواهد شد. در حال حاضر از تغییرات و بهبود‌هایی که در این بازی رخ می‌دهد اطلاعی ندارم، اما مطمئن هستم که این محتوا به عنوان یک آپدیت بسیار بزرگ منتشر خواهد شد و تلاش می‌شود تا بازیکنان بازی MvCI را فراموش کنند. آنها قصد دارند اشتباهات خود را با Marvel vs Capcom 4 پاک کنند.

پیتر رزاس، معروف به Combofiend و یکی از اعضای مهم انجمن‌های بازی‌های مبارزه‌ای (FGC)، پیش‌تر در کمپانی کپکام فعالیت داشته است. وی که در حال حاضر در کمپانی مارول در حال کار است گفت که از این موضوع اطلاع دارد و در این باره با کپکام همکاری خواهد کرد.

در مسابقات بازی‌های مبارزه‌ای سال جاری EVO شاهد جایگزین شدن بازی Dragon Ball FighterZ به‌جای Marvel vs Capcom بودیم؛ بازی‌ای که در طی سالیان یکی از اصلی‌ترین رشته‌های EVO به شمار می‌رفت. از همین رو بسیاری بر این باور هستند که با برطرف شدن ایراد‌های MvCI احتمال دارد که این بازی باری دیگر به رشته‌های این مسابقات اضافه شود.

Vergeben در بیانیه‌ای که منتشر کرد به کاراکتر‌های جدید نیز اشاره داشت که متاسفانه در این فهرست کاراکتر‌های X-Men کمتر دیده می‌شوند. این موضوع یکی از ایراد‌های بازی MvCI بود که طرفداران در روز‌های اول از آن رنجیده بودند.

بازی Marvel vs Capcom: Infinite در زومجی نمره ضعیف ۶.۵ را دریافت کرد که برای اطلاع از پست کامل آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید که قسمتی از آن به این صورت است.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite نه بازی ناقصی است و نه محتوای کمی دارد؛ بلکه سهل انگاری و بی‌توجهی سازنده به نیاز مخاطب سبب شده این بازی به یک اثر متوسط در سبک مبارزه‌ای تبدیل شود. با اینکه بازی دارای سیستم مبارزاتی سریع و هیجان انگیزی است ولی سادگی بیش از حد استفاده از کمبوها، مرز میان شناخت یک بازیکن تازه‌کار و حرفه‌ای را از بین برده است. با این حال اگر جزو طرفداران شخصیت های مارول هستید و صرفا قصدتان بازی کردن با دوستان‌تان و سرگرم شدن است، بازی Marvel vs. Capcom: Infinite می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم نگه دارد.

نظرات خود را در مورد شایعه جدید که در رابطه با بازنشر بازی MvCI منتشر شده است با زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده