نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

استودیو ربلیون استودیو Radiant Worlds را تصاحب کرد

استودیو ربلیون، سازنده مجموعه بازی‌های Sniper Elite از تصاحب استودیو Radiant Worlds خبر داد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو ربلیون، سازنده مجموعه بازی‌های Sniper Elite اعلام کرد که مالکیت استودیو انگلیسی Radiant Worlds را به دست آورده است و این استودیو از حالا با نام ربلیون وارویک شناخته می‌شود. خوشبختانه به نظر می‌رسد که استودیو ربلیون بیش از ۷۰ نفر از کارکنان سابق استودیو Radiant Worlds را به خدمت گرفته است و شاهد خروج تمام کارکنان این استودیو نیستیم.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که استودیو Radiant Worlds در سال ۲۰۱۳ توسط اندرو الیور، فیلیپ الیور و ریچارد اسمیتیز تاسیس شد و سال‌ها روی ساخت بازی رایگان چندنفره و سندباکس SkySaga: Infinite Isles کار کرد ولی متاسفانه توسعه‌ی این بازی در مرداد ماه به خاطر ناشر آن یعنی اسمایل‌گیت متوقف شد. از آن زمان شاهد خبرهای زیادی از این استودیو نبودیم تا اینکه به تازگی خبر تصاحب آن به وسیله‌ی ربلیون منتشر شد.

در ادامه استودیو ربلیون اعلام کرد که فلیپ الیور و اندرو الیور، بنیان‌گذاران استودیو Radiant Worlds در استودیو ربلیون وارویک باقی خواهند ماند. همچنین فلیپ الیور از پیوستن به ربلیون ابراز خوشحالی کرد و اظهار داشت:

ما از مدت‌ها پیش کینگزلی‌ها «موسسان ربلیون» را می‌شناسیم و همیشه احترام زیادی برای آنها و شرکتی که پایه‌گذاری کرده‌اند، قائل هستیم. ما می‌دانیم که ارزش‌های اصلی ما برای خلاقیت، اشتیاق و جاه‌طلبی از استودیو ربلیون بازتاب یافته است و بسیار هیجان‌زده‌ایم که بخشی از تیم شگفت‌انگیز آنها باشیم.

جیسون کینگزلی، مدیرعامل و یکی از موسسان ربلیون درباره تصاحب استودیو Radiant Worlds گفت:

به خدمت گرفتن چنین افراد برجسته و بزرگی درست پس از ۲۵ سالگی شرکتمان واقعا قابل توجه است. سال ۲۰۱۷ سال خوبی برای ما بود و می‌خواهیم تا سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و حتی سال‌های پس از آن را به سال‌های بزرگی برای ربلیون تبدیل کنیم.

در خصوص آینده‌ی استودیو ربلیون وارویک باید بگوییم که آنها در توسعه‌ی بسیاری از بازی‌های آتی استودیو ربلیون همکاری می‌کنند و بلافاصله کار روی بازی Strange Brigade که در خردادماه امسال معرفی شد را آغاز کرده‌اند. این بازی ماجراجویی در سبک سوم-شخص طراحی شده است و ظاهرا وقایع آن در سال ۱۹۳۰ میلادی اتفاق می‌افتد که موجودات ماور‌الطبیعی نیز در آن حضور دارند. همچنین استودیو ربلیون وارویک در آینده کار روی مجموعه بازی‌های Sniper Elite، Evil Genius و Battlezone را نیز در دستور کار قرار خواهد داد.

شما می‌توانید در آینده اخبار مربوط به بازی‌های جدید ربلیون وارویک را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده