// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Strange Brigade، پروژه جدید سازندگان Sniper Elite معرفی شد

استودیو Rebellion با انتشار تریلری بازی جدید خود را با نام Strange Brigade برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی انگلیسی ربلیون (Rebellion) که با ساخت مجموعه بازی‌هایی همچون سری Sniper Elite و بازی Zombie Army شناخته می‌شود، امروز پروژه جدید خود را با نام Strange Brigade معرفی کرد.

این بازی ماجراجویی در سبک سوم-شخص طراحی شده است و ظاهرا وقایع آن در سال ۱۹۳۰ میلادی اتفاق می‌افتد که موجودات ماور‌الطبیعی نیز در آن حضور دارند. بازی Strange Brigade هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در حال توسعه است و به نقل از سازندگان، ‌به‌زودی منتشر خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است؛ اما در حال حاضر می‌دانیم که بازی در مورد سفر ماجراجویانه چهار شخصیت است. در این بازی هر کدام از کاربران هدایت یکی از چهار قهرمان را که از سلاح‌هایی منحصر‌به‌فرد بهره می‌برند، در دست می‌گیرد. ضمنا هر کدام از شخصیت‌ها از قابلیت‌های «تخیلی و ماورالطبیعی ویژه‌ای» برخوردار هستند.

وقایع  این بازی به احتمال زیاد در گوشه‌ای از امپراطوری بریتانیا در سال ۱۹۳۰ اتفاق می‌افتد؛ جایی که «موجودات ماورالطبیعی کمین کرده‌اند و سایه‌ها نیز انتظار می‌کشند؛ در حالی که تعداد کمی جرات می‌کنند به اعماق آن بروند و تعدادی کمتری هم برمی‌گردند». کاربران در این بازی با تمدنی که از نظرها ناپدید شده، روبه‌رو می‌شوند. در Strange Brigade، شما باید سفر خود را آغاز و مقبره‌های پنهان‌شده را پیدا کنید و مهارت خود را در مقابل ارتشی از موجودات اساطیری محک بزنید؛ موجوداتی که به دست ملکه‌ای مصری آزاد شده‌اند و به دستور او کارشان را آغاز کرده‌اند.

استودیو ربلیون اعلام کرد که در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات بیشتری از بازی Strange Brigade منتشر خواهد کرد. در حال حاضر تریلری از این بازی منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را به همراه تعدادی عکس مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

Strange Brigade


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده