// چهار شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

عرضه ۱۴.۸ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ تا پایان سال 2017

کمپانی نینتندو توانسته تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی ۱۴.۸۶ میلیون کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه کند تا کمبود موجودی این محصول در برخی خرده‌فروشی‌ها در ماه‌های اخیر را جبران کند.

کمپانی نینتندو امروز جدید‌ترین گزارش فروش و عملکرد مالی سه ماهه اخیر خود را منتشر کرده است که در این بخش به میزان فروش و به طور مشخص، تعداد کنسول‌های عرضه‌شده به بازار توسط این کمپانی و جزییات آن می‌پردازیم. همچون گزارش فروش سه ماهه اخیر نینتندو، این کمپانی گزارشی از عملکرد مالی سه کنسول نینتندو سوییچ،  3DS و Wii U را منتشر کرده است.

nintendo shipped consoles

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، کمپانی نینتندو تا پایان سال ۲۰۱۷ توانسته است ۱۴.۸۶ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ، ۷۱.۹۹ میلیون دستگاه نینتندو 3DS و ۱۳.۵۶ میلیون دستگاه نینتندو Wii U به بازار عرضه کند. از نکات جالب توجه گزارش مالی نینتندو می‌توان به پیشی گرفتن کنسول نینتندو سوییچ از برادر بزرگ‌تر خود، یعنی کنسول نینتندو Wii U اشاره کرد. همچنین با توجه به میزان تقاضای بالا برای نینتندو سوییچ و عرضه محدود این کنسول به بازار در چند ماهه گذشته، به نظر می‌رسد کمپانی Nintendo توانسته به وعده خود مبنی بر افزایش تولید و عرضه کنسول نینتندو سوییچ به بازار عمل کند. طبق پیش‌‌بینی‌ها نینتندو تا پایان سال مالی جاری خود (۳۱ مارس ۲۰۱۸ یا ۱۱ فروردین ۹۷)، موفق به عرضه ۱۷.۷۴ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به بازار خواهد شد و با توجه به آمار منتشر شده به نظر می‌رسد کنسول نینتندو سوییچ حداقل تا چند ماه آتی، همچنان به فروش خوب خود ادامه دهد.

نظر شما در مورد عمکرد کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده