نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

عرضه ۷.۶۳ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ تا پایان سپتامبر 2017

نینتندو اعلام کرد که تا پایان ماه سپتامبر، ۷.۶۳ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به بازار عرضه کرده است. 

کمپانی نینتندو امروز جدید‌ترین گزارش فروش خود را منتشر کرد و در بخشی از آن، آماری از میزان عرضه کنسول‌های خود به اشتراک گذاشت. بر این اساس نینتندو تا پایان ماه سپتامبر، ۷.۶۳ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به بازار عرضه کرده است. این شرکت همچنین آماری از کنسول‌های دیگر خود نیز ارائه کرده و بر اساس آن، تا پایان ماه سپتامبر، نینتندو ۶۸.۹۸ میلیون دستگاه 3DS و ۱۳.۵۶ میلیون دستگاه هم Wii U به بازار عرضه کرده است. 

با اینکه میزان عرضه نینتندو سوییچ در این مدت شرایط خوبی دارد، اما باید در نظر داشت که این کنسول طی چند وقت اخیر با کمبود موجودی در کشور‌های مختلف، از جمله ژاپن، رو‌به‌رو بوده و شاید اگر شاهد این مشکل نبودیم، این رقم حتی بیش‌تر هم می‌شد. همچنین باید به این نکته هم توجه داشت که میزان عرضه لزوما برابر با میزان فروش نیست. 

همچنین میزان عرضه فعلی، باعث شده تا نینتندو انتظاراتش از عرضه نینتندو سوییچ را تا پایان سال افزایش دهد. بر این اساس نینتندو قصد دارد تا پایان سال مالی جاری (۳۱ مارس ۲۰۱۸ یا ۱۱ فروردین ۹۷)، در مجموع ۱۴ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ به بازار عرضه کند که تقریبا چهار میلیون دستگاه بیش‌تر از پیش‌بینی پیشین این شرکت است. در صورتی که نینتندو موفق به انجام این کار شود، از زمان عرضه اولیه کنسول تا پایان سال مالی جاری، در مجموع ۱۶.۷۴ میلیون دستگاه سوییچ روانه بازار کرده است. 

نظر شما در مورد آمار ارائه‌شده توسط نینتندو چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده