// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Assassin's Creed Origins میزبان حالت New Game Plus خواهد شد

حالت New Game Plus تا مدتی دیگر به بازی Assassin's Creed Origins اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Ubisoft اعلام کرد که بازی Assassin's Creed Origins میزبان حالت New Game Plus خواهد شد. دومینیک ووینگت، مدیر انجمن‌ها، در ردیت در پاسخ به یکی از سوالات کاربران نوشت:

حالت New Game Plus به بازی اضافه می‌شود. اطلاعات بیشتر را به‌زودی به اشتراک خواهیم گذاشت.

اطلاعات زیادی از حالت یاد شده برای بازی Assassin's Creed Origins منتشر نشده است، اما همانند حالت‌های مشابه در بازی‌های دیگر، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که بخش کمپین بازی را باری دیگر تجربه کنند؛ البته با برخی تغییرات همچون درجه‌های سختی جدید. همچنین سازندگان در مورد تاریخ راه‌یابی حالت + New Game به بازی اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

این اخبار چند روز پس از انتشار جدیدترین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Origins برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی، منتشر شد. بسته الحاقی Hidden Ones محتوای داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که وقایع چهار سال پس از رویداد‌های بازی را در شبه‌جزیره سینا روایت می‌کند و همچنین محیط‌های جدیدی برای جستجو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ضمنا سقف سطح بازیکنان با این آپدیت افزایش پیدا کرده و در کنار آیتم‌های جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

از دیگر بسته‌های الحاقی این بازی می‌توان به Discovery Tour اشاره کرد که قرار است در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفندماه) برای Assassin's Creed Origins منتشر شود. حالت یاد شده سیستم مبارزات بازی را غیر فعال و در آن سو ماموریت‌های داستانی را نیز از دسترس خارج می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که بیشتر در دنیای این بازی به اکتشاف بپردازند و از گوشه و کنار مصر باستان باخبر شوند.

نظرات خود را در مورد حالت نیو گیم پلاس برای بازی Assassin's Creed Origins با زومجی در میان بگذارید.

بازی Assassin’s Creed Origins در زومجی نمره ۷ را دریافت کرد. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی را مطالعه کنید که بخشی از آن به این صورت است:

یوبیسافت مونترال با ضمیمه کردن ویژگی‌های جدید همچون المان‌های نقش‌آفرینی و سیستم مبارزات جدید، قصد داشت که گیم‌پلی متفاوتی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد، اما وجود مشکلاتی در فیزیک و باگ‌های عجیب این بازی می‌تواند تجربه‌ای ناخوش‌آیند را برای کاربران فراهم کند. Assassin’s Creed Origins با داشتن موسیقی جذاب و داستانی زیبا همچنان می‌تواند طرفداران این مجموعه را سرگرم کند، اما گفتنی است که روند تکراری بازی و گرافیک نه‌چندان ارتقا یافته مواردی است که در حین بازی احساس می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده