// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

آپدیت جدید بازی Fortnite Battle Royale با محوریت نقشه آن منتشر می‌شود

استودیو Epic Games با انتشار تریلری اعلام کرد که آپدیت جدید بازی Fortnite تغییرات و بهبود‌هایی در نقشه حالت بتل رویال این بازی اعمال می‌کند.

چندی پیش بازی Fortnite میزبان آپدیتی شد که تله جدید، ویژگی‌ NVIDIA ShadowPlay و برخی بهبود‌ها در گیم‌پلی، ضمیمه آن شده بود. در حالی که مدت زمان زیادی از آخرین آپدیت این بازی نگذشته است، حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان از بروزرسانی جدید Fortnite رونمایی کرده‌اند که در روز‌های آتی برای این بازی منتشر می‌شود و به نقل از آنها روی حالت Battle Royale آن تمرکز دارد.

همانطور که اکثر گیمر‌ها اطلاع دارند یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که در یک بازی بتل رویال تاثیر دارد، نقشه آن است. آشنایی کامل با نقشه و هوشیاری کامل بازیکنان برای اینکه بتوانند حریف خود را غافل‌گیر کنند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جذاب یک بازی بتل رویال است. در این میان، بازی Fortnite قرار است به‌زودی میزبان محیط و نقاط جدید در نقشه‌ Battle Royale خود شود. محتوای جدید شامل شهر‌ جدید، هتلی در وسط بیابان و مکانی می‌شود که در آن وسایل قدیمی پیدا می‌شود.

توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو اپیک گیمز (Epic Games) ویدیوی جدیدی با توجه به آپدیت جدید منتشر کرده‌اند که در آن در مورد محتویات این بروزرسانی سخن می‌گویند:

ویژگی‌های جدیدی با آپدیت پیش رو به نقشه‌ این بازی اضافه می‌کنیم که شامل یک شهر و نقاط جدیدی در مناطق غربی این نقشه می‌شود. ما احساس می‌کنیم که مناطق غربی این نقشه نقاط کمتری برای شروع بازی در خود جای داده است و از این‌رو قصد داریم که مناطق جدیدی را به این قسمت اضافه کنیم.

همچنین با اضافه کردن المان‌هایی قصد داریم که نقاط واقع در این نقشه را واضح‌تر از قبل نشان دهیم؛ طوری که مناطقی که کوهستانی هستند کوهستانی‌تر باشند و مناطق باتلاق-مانند و غیره هم به همین صورت؛ تا با این کار، مناطق مختلف نقشه به شکلی منحصر‌به‌فرد دیده شوند. همچنین برخی بهبود‌ها برای افزایش کیفیت نقشه‌، برای Fortnite در نظر گرفته شده است.

به نظر می‌آید که چنین تغییراتی در Fortnite Battle Royale می‌تواند حال‌و‌هوای جدیدی را برای کاربران این بازی به ارمغان آورد و روند بازی را از تکراری شدن دور کند که البته با توجه موفقیت‌های Fortnite، چنین اتفاقاتی این بازی را تهدید نمی‌کند. این امر باعث می‌شود که بازیکنان جدید بتوانند در کنار کاربران کارکشته با المان‌های جدید در بازی آشنا شوند.

آپدیت جدید حالت Battle Royale بازی Fortnite برای انتشار در روزهای آتی برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آپدیت بازی Fortnite: Battle Royale را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و آپدیت جدید با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده