نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

اولین تصاویر بازی Rune: Ragnarok خدایان نورس را نشان می‌دهند

استودیو هیومن هد امروز از اولین تصاویر هنری بازی Rune: Ragnarok رونمایی کرد که تعدادی از خدایان نورس را نشان می‌دهند.

ماه آگوست گذشته استودیو Human Head، سازنده نسخه اول بازی Prey، اعلام کرد که قصد دارد نسخه جدیدی از سری قدیمی Rune خود را با نام Rune: Ragnarok ساخته و منتشر کند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اولین تصاویر هنری این اثر منتشر شده‌اند که در آن‌ها می‌توان تعدادی از خدایان نورس را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را ببینید:

Rune: Ragnarok

Rune: Ragnarok

Rune: Ragnarok

در بازی Rune: Ragnarok گیمر نقش شخصیتی را ایفا می‌کند که باید با یک خدای خاص پیمان ببندد و برای پایان راگناروک که دنیا را به سمت نابودی می‌کشاند، تلاش کند. حال بر اساس خدایی که در ابتدای بازی انتخاب می‌کنید، یک سری توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص خواهید داشت که می‌توانید در طول ماجراجویی‌تان، از آن‌ها استفاده کنید. 

همچنین طبق گفته سازندگان بازی، مواردی مثل سفر به قسمت‌های مختلف جهان بازی، مبارزه با انواع و اقسام دشمنان، انجام دادن ماموریت‌های مختلف و همچنین ساخت سلاح‌های قدرتمند و افسانه‌ای، از جمله کار‌هایی هستند که گیمر می‌تواند در Rune: Ragnarok آن‌ها را انجام دهد. در کل Rune: Ragnarok یک بازی نقش آفرینی جهان‌باز خواهد بود که ایده‌های جذابی هم دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا به اثر موفقی تبدیل خواهد شد یا خیر. 

هیومن هد هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد بازی Rune: Ragnarok را اعلام نکرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده