نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار تبلیغ تلویزیونی و ویدیوی جدید فیلم Ready Player One

کمپانی برادران وارنر ویدیو و تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Ready Player One را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Ready Player One منتشر شده است. شب گذشته، کمپانی برادران وارنر تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم را منتشر کرد که در این تبلیغ تلویزیونی، شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار هستیم. در این تصاویر، جیز هالیدی با بازی مارک رایلنس، خالق دنیای واقعیت مجازی OASIS، در حال دعوت اعضای این دنیا برای یافتن Easter Egg به‌جا مانده از او است. این فیلم داستان وید اوون واتس (و آواتار Parzival در دنیای OASIS) با بازی تای شرایدن را روایت می‌کند که به‌دنبال یافتن Easter Egg به‌جا مانده از جیز هالیدی است و باید سه کلید منحصربه‌فرد در دنیای گسترده OASIS را پیدا کند تا جایزه بزرگ و ثروت عظیم هالیدی را به‌دست بیاورد. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، برادران وارنر ویدیو جدیدی از فیلم Ready Player One را نیز منتشر کرده است که در آن به فیلم‌های استیون اسپیلبرگ در طی دهه‌های گذشته و نگاه او به آینده پرداخته می‌شود. در ادامه تصاویری از فیلم Ready Player One نیز نمایش داده می‌شود که در آن شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است و زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری خواهد بود. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی نیز باشد.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت. ماه آذر امسال، کمپانی برادران وارنر دومین و جدیدترین تریلر فیلم Ready Player One را منتشر کرده بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده