نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

اطلاعات جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 3 منتشر شد

اطلاعاتی جدید در رابطه فیلم John Wick: Chapter 3؛ چاد استاهلسکی به عنوان کارگردان این قسمت بازگشته است و یک بازیگر زن نیز دشمن جان ویک خواهد بود.

در هفته‌ی اخیر این دومین بار است که مجموعه John Wick تیتر اخبار به خود متمرکز می‌کند، البته این بار خبرهای منتشر شده درباره نسخه فرعی تلویزیونی این مجموعه نیستند، بلکه در رابطه با سومین قسمت از فیلم‌های سینمایی این مجموعه با بازی کیانو ریوز است. طبق آخرین اخبار سینما؛ چاد استاهلسکی که در فیلم John Wick به عنوان یکی از کارگردانان حضور داشت و مسئولیت کارگردانی فیلم John Wick: Chapter 2 را نیز برعهده داشت به عنوان کارگردان قسمت جدید این فیلم یعنی John Wick: Chapter 3 نیز انتخاب شده است. طبق این اخبار پروسه فیلم‌برداری فیلم جدید مجموعه جان ویک از تاریخ یکم مارچ (پنج‌شنبه، ۱۰ اسفند) در شهر نیویورک آغاز خواهد شد. برخی از صحنه‌ها نیز در دو کشور اسپانیا و روسیه فیلم‌برداری خواهند شد.

کاراکتر‌های کاسیون (با بازیی کومون)، شاه خیابان بوئری یا همان Bowery King (با بازی لارنس فیش‌بورن) و آرس (با بازی بابی روس) در فیلم سوم نیز حضور خواهند داشت. البته، قسمت سوم مجموعه کاراکترهای جدیدی نیز به بینندگان معرفی خواهد کرد، یکی از این کاراکترها نیز آنتاگونیست اصلی فیلم خواهد بود. این آنتاگونیست با بازی هیرویکی سانادا در فیلم حضور خواهد داشت، با اینکه هنوز اسم این کاراکتر مشخص نشده است، اما او قرار است به عنوان رییس یک سندیکای جرم ژاپنی در فیلم حاضر شود. فیلم John Wick: Chapter 3 به نوعی تجدید دیدار کیانو ریوز و سانادا نیز خواهد بود، این  دو در سال ۲۰۱۳ در فیلم 47 Ronin حضور داشتند. استودیو سازنده‌ی فیلم همچنین قصد اضافه کردن یک کاراکتر زن به عنوان یکی از دشمنان جان ویک را دارد؛ بازیگر مدنظر استودیو باید ۲۹ تا ۴۰ ساله باشد. پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر علاقه کیانو ریوز به حضور تیلدا سوینتون در این فیلم به گوش می‌رسید.

مجموعه جان ویک، روایت‌گر داستان یک قاتل حرفه‌ای به‌نام جاناتان ویک است که به دلایلی مجبور به بازگشت به لیگ آدمکش‌ها می‌شود و در مسیر انتقام‌گیری‌اش افراد زیادی را به قتل می‌رساند و وارد بازی‌های مختلفی می‌شود. قسمت سوم این مجموعه یعنی John Wick: Chapter 3 در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۹ (یک‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده