نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

زوم‌کست: سیر تحول بازی های رانندگی با قهرمان اتومبیلرانی ایران

در جدیدترین قسمت از زوم‌کست، دقایقی را در کنار شروین یگانه، قهرمان اتومبیلرانی ایران سپری کردیم و گپی دوستانه در رابطه با بازی‌های رانندگی زدیم.

بازی‌های رانندگی، همیشه در زمره پرطرفدارترین ژانر بازی‌ها در میان گیمرها بوده‌اند. اینکه شما بتوانید به دور از شکستن قانون یا پرداخت هزینه فوق‌العاده زیاد برای یک سوپرکار، دقایقی خود را جای راننده یکی از این ماشین‌ها بگذارید و با سرعت دیوانه‌واری رانندگی را تجربه کنید، مفهوم فوق‌العاده جذابی است که همه گیمرها را جذب خود می‌کند. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم این‌بار در زوم‌کستی متفاوت، سیر تحول بازی‌های رانندگی را مورد بررسی قرار دهیم.

برای ضبط این زوم‌کست، شروین یگانه، پرمقام‌ترین قهرمان اتومبیلرانی ایران در کلاس‌های مختلف،‌ ما را به محل تیون کردن ماشین‌هایش (جایی که ماشین‌ها را برای مسابقات آماده می‌کنند) دعوت کرد و با ما به صحبت در رابطه با این بازی‌ها و رانندگی حرفه‌ای و تفاوت‌های رانندگی واقعی و مجازی پرداخت. در ادامه این زوم‌کست، مسابقه جذابی با یک شبیه‌ساز ماشین برگزار کردیم و همچنین سخت‌افزار مورد نیاز برای اجرای بی‌نقص این ژانر بازی‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه زوم‌کست نیز بخشی را به تاریخچه بازی‌های رانندگی اختصاص دادیم. اگر از طرفداران بازی‌های رانندگی هستید یا دوست دارید که صحبت‌های قهرمان اتومبیلرانی ایران را در رابطه با این بازی‌های بشنوید، با جدیدترین زوم‌کست زومجی همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

در برنامه، به اشتباه دو بار نام بازی Space Race را Space War تلفظ کرده‌ایم که به این وسیله اصلاح می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده