نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

دلیل تاخیر نسخه پی‌ سی بازی Monster Hunter: World مشخص شد

ریوزو سوجیموتو در گفتگوی خود با وب‌سایت گیمزرادار دلیل تاخیر نسخه پی‌سی بازی Monster Hunter: World را اعلام کرد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Monster Hunter: World برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان باقی نمانده است اما کاربران نسخه کامپیوتر بازی باید زمان بیشتری را برای تجربه آن منتظر بمانند. چندی قبل کمپانی کپکام تاریخ انتشار حدودی نسخه پی‌سی بازی را مشخص کرد و حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده بازی دلیل تاخیر نسخه پی‌سی بازی Monster Hunter: World را اعلام کرده است.

ریوزو سوجیموتو در گفتگوی خود با وب‌سایت گیمزرادار گفت که آنها می‌خواهند تجربه خوبی را از اولین بازی این مجموعه که برای پی‌سی هم منتشر می‌شود، ارائه کنند. او در این‌باره اذعان داشت:

به عنوان یک نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های Monster Hunter، این اولین بازی ما برای پی‌سی به شمار می‌رود و ما می‌خواهیم تا از انجام صحیح این کار اطمینان حاصل کنیم. ساخت نسخه کنسولی باعث شد تا منابع ما صرف آن شود و نتوانیم روی نسخه پی‌سی تمرکز کنیم. ما در ابتدا می‌خواهیم بازی Monster Hunter: World را برای کنسول‌ها عرضه کنیم و سپس زمان بیشتری را صرف نسخه پی‌سی بازی کنیم تا بهترین تجربه ممکن را در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

سوجیموتو در ادامه گفت که نسخه پی‌سی به دلیل طراحی سیستم Matchmaking به «کار بیشتری» نیاز دارد اما در کنسول‌ها به لطف شبکه پلی‌ استیشن و شبکه ایکس‌ باکس لایو نیازی به این کار نیست. او در این رابطه توضیح داد:

نسخه پی‌سی به کار بیشتری نیاز دارد. در کنسول‌ها می‌توان از First-Party Matchmaking استفاده کرد و این کار با اتصال به شبکه پلی‌استیشن و شبکه ایکس‌باکس لایو انجام خواهد شد اما در پی‌سی باید با انجام کار بیشتر یک سیستم Matchmaking شخصی طراحی کنیم. بنابراین کاربران پی‌سی باید زمان بیشتری را صبر کنند تا ما بتوانیم یک تجربه منحصربه‌فرد و بهینه برای آنها به ارمغان بیاوریم.  

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و در پاییز ۲۰۱۸ نیز شاهد انتشار نسخه پی‌سی خواهیم بود. کمپانی Capcom چندی قبل اعلام کرد که هیولاهای جدید در قالب بسته‌های الحاقی رایگان به بازی اضافه می‌شوند، اما جزئیات بیشتری از این هیولاها اعم از شکل و شمایل و نوع آن‌ها و بازه زمانی انتشار بسته‌های الحاقی به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند انتظار یک محتوای اضافی انحصاری با حال و هوای بازی Horizon: Zero Dawn را در آینده داشته باشند که در قالب یک بسته الحاقی در دسترس قرار می‌گیرد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از بازی Monster Hunter World به صفحه‌ اختصاصی آن مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده