نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ انتشار تقریبی نسخه پی سی بازی Monster Hunter World مشخص شد

کمپانی کپکام تاریخ حدودی انتشار بازی Monster Hunter World برای کاربران پلتفرم پی‌سی را اعلام کرد.

بازی Monster Hunter World برخلاف آخرین نسخه‌های مجموعه برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی نیز در حال توسعه است. تا انتشار نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی تنها چند هفته باقی مانده است، اما همانطور که می‌دانید برای تجربه‌ی نسخه‌ی پی‌سی باید زمان بیشتری را منتظر بمانید. با این حال کمپانی کپکام در جدیدترین اخبار بازی زمان انتشار این بازی برای کامپیوتر را تا فصل پاییز محدود کرده است.

ویدیوی جدیدی در حساب رسمی توییتر Monster Hunter به اشتراک گذاشته شد که در آن ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده بازی اطلاعاتی از تاریخ حدودی انتشار بازی را ارائه کرد. وی در این خصوص اظهار داشت:

ما در حال حاضر به‌سختی روی نسخه پی‌سی بازی کار می‌کنیم تا این نسخه در فصل پاییز سال ۲۰۱۸ منتشر شود. در آینده جزئیات بیشتری از بازی را با شما به اشتراک می‌گذاریم و از صبر و شکیبایی شما متشکریم.

این توییت همچنین اضافه می‌کند که نسخه پی‌سی بازی در حال بهینه‌سازی است. ما هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم که تفاوت این نسخه و نسخه‌های کنسولی در چیست، اما احتمالا شاهد طیف وسیعی از گزینه‌های بصری در نسخه پی‌سی باشیم. با این حال کمپانی کپکام در این خصوص صحبت نکرده است و باید زمان بیشتری را برای ارائه اطلاعات منتظر بمانیم.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۶ بهمن ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. جدید‌ترین بتای بازی Monster Hunter World منحصرا در دسترس کاربران کنسول نسل هشتم سونی قرار گرفته و تا‌کنون خبری از ارائه آن روی دیگر پلتفرم‌های مقصد این بازی یعنی کنسول ایکس‌باکس وان و پی‌سی مخابره نشده است. کمپانی Capcom چندی قبل اعلام کرد که هیولاهای جدید در قالب بسته‌های الحاقی رایگان به بازی اضافه می‌شوند، اما جزئیات بیشتری از این هیولاها اعم از شکل و شمایل و نوع آن‌ها و بازه زمانی انتشار بسته‌های الحاقی به اشتراک گذاشته نشده است. همچنین دارندگان پلی‌استیشن 4 می‌توانند انتظار یک محتوای اضافی انحصاری با حال و هوای بازی Horizon: Zero Dawn را در آینده داشته باشند که در قالب یک بسته الحاقی در دسترس قرار می‌گیرد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر از بازی Monster Hunter World به صفحه‌ اختصاصی آن در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده