نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Metal Gear Survive به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد

اخیرا تصویر روی جلد بازی Metal Gear Survive منتشر شده که بر اساس اطلاعات ثبت‌شده روی آن، این بازی به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهد داشت.

بازی Metal Gear Survive در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند ۱۳۹۶) در ایالات متحده و تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۸ (۳ اسفند ۱۳۹۶) در اروپا منتشر خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تصویر روی جلد این بازی توسط کونامی منتشر شده که اطلاعات جالبی روی آن دیده می‌شود.

بر این اساس اولا بازی برای افراد بالای ۱۶ سال مناسب خواهد بود و مورد بعدی اینکه بازی برای اجرا، به اتصال دائم اینترنت نیاز خواهد داشت. بدین ترتیب حتی اگر به دنبال تجربه بازی به شکل تک‌نفره هم باشید، باید اتصال اینترنت پایداری داشته باشید که قطعا برای برخی کاربران خوشایند نخواهد بود. همچنین بر اساس تصویر روی جلد نسخه ایکس باکس وان بازی، این اثر از قابلیت‌های کنسول ایکس باکس وان ایکس هم بهره خواهد برد. البته مورد مشابهی روی باکس آرت نسخه پلی استیشن 4 بازی ذکر نشده و مشخص نیست که بازی از پلی استیشن 4 پرو پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. حتی شاید سازندگان در آینده آپدیتی برای پشتیبانی از این کنسول منتشر کنند.

Metal Gear Survive یک نسخه فرعی از متال گیر است که داستان گروهی از سربازان بیگ باس را روایت می‌کند؛ سربازانی که به داخل یک کرم‌چاله کشیده می‌شوند و باید با موجوداتی زامبی‌مانند مبارزه کرده و برای زنده ماندن تلاش کنند. این بازی برای PS4، Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده