// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر جدید گیم پلی بازی Metal Gear Survive منتشر شد

تریلر جدید بازی Metal Gear Survive گیم پلی بخش تک نفره آن را به مدت ۶ دقیقه نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، وب‌سایت IGN تریلر جدیدی از پروژه کمپانی کونامی (Konami) یعنی بازی Metal Gear Survive را به اشتراک گذاشته است که گیم‌پلی این بازی را به مدت ۶ دقیقه به معرض نمایش قرار می‌دهد.

تریلر منتشر شده برخی از صحنه‌های سینمایی این بازی را در کنار گیم‌پلی آن به نمایش می‌گذارد و در آن شاهد سلاح‌ها و دشمنان این بازی هستیم. در ویدیو همچنین یکی از کاراکترهای این بازی را می‌بینیم که با ساخت دیواره‌ای از نزدیک شدن دشمنان به خود جلوگیری می‌کند. در آن سو المان‌های صوتی سری Metal Gear Solid در این بازی نیز به گوش می‌خورد.

Metal Gear Survive یک بازی اکشن ماجراجویی و حالت بقا است که در کمپانی کونامی در حال توسعه است. بازی مذکور اولین نسخه از سری Metal Gear است که هیدئو کوجیما در توسعه آن نقشی ندارد؛ چرا که در سال ۲۰۱۵ وی از کمپانی کونامی جدا شد. وقایع داستانی این بازی بین رویداد‌‌های Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain اتفاق می‌افتد. داستان بازی در مورد نیرو‌های بازمانده Militaires Sans Frontieres است که به واسطه کرم‌چاله‌ای به بعد دیگری انتقال یافته‌اند و آنجا در حالی که با موجودات عجیب‌و‌غریب روبه‌رو می‌شوند، برای ادامه حیات خود تلاش می‌کنند تا بتوانند به دنیای خود برگردند.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی سازندگان آذرماه گذشته اعلام کردند که بتای بازی Metal Gear Survive برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شده است و فاز آزمایشی آن از تاریخ ۲۸ دی الی ۱ بهمن‌ماه (۱۸ الی ۲۱ ژانویه) برای PS4 و Xbox One برگزار می‌شود.

بازی Metal Gear Survive در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفندماه) در ریجن آمریکای شمالی و ۲۲ فوریه (۳ اسفند) در ریجن اروپا عرضه می‌شود و برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و از طریق استیم برای پی سی در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی Metal Gear Survive را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Metal Gear Survive در زومجی مراجعه کنید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده