// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم دی 1396 برای اندروید

در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون این هفته،‌ درکنار چهار بازی جذاب موبایل، نگاهی به بازی ژاپنی Ace Attorney: Spirit of Justice انداخته‌ایم.

با ورود به فصل زمستان، ما نیز به رسم هفته‌های گذشته بهترین بازی‌های اندروید و iOS هفته را برای شما در یک مقاله جمع کرده‌ایم تا گزینه‌هایی سرگرم‌کننده را برای تجربه کردن داشته باشید. علاقمندان به بازی‌های ژاپنی می‌توانند با بازی اندروید و آیفون Ace Attorney: Spirit of Justice وارد ماجراجویی به همراه یک کارآگاه کارکشته شوند و اگر از بیننده‌های مجموعه مردگان متحرک‌ (The Walking Dead) هستید، این هفته بازی The Walking Dead: No Man's Land را برای شما معرفی کرده‌ایم.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Ace Attorney: Sprits of Justice

Ace Attorney: Spirit of Justice

مدتی می‌شود که کپکام نیز مانند کمپانی‌های مطرح از جمله اسکوئر انیکس و یوبی‌سافت به سراغ ساخت و انتشار بازی‌های موبایل رفته است. یکی از بازی‌هایی که این کمپانی برای اندروید و iOS منتشر کرده، بازی Ace Attorney: Spirit of Justic،‌ از مجموعه Ace Attorney است که پیش از این برای کنسول‌های نینتندو منتشر شده بود و اکنون بازیکن موبایل را به ماجراجویی فونیکس رایت می‌برد. در این بازی فونیکس رایت برای دیدن یکی از دوستان خود وارد سرزمین مذهبی Khura'in می‌شود. داستان بازی از آشنایی فونیکس رایت با آلبی، یک راهب شروع می‌شود. زمانی که آلبی با اتهام یک قتل دستگیر شده و حال فونیکس رایت باید در نقش یک وکیل کارکشته، این راهب را از اتهام قتل تبرئه کند. مشابه با سایر قسمت‌های این مجموعه،‌ Spirit of Justice دارای پنج اپیزود است که بازیکنان در جریان آن باید پرونده‌های متفاوت، اما مرتبط با یکدیگر را حل کنند. تمرکز اصلی گیم‌پلی بازی روی انتخاب‌ها است و در حقیقت با یک بازی دیالوگ محور روبرو هستیم. برای تجربه این بازی باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ace Attorney: Spirit of Justice

بازی Lineage 2: Revolution

Lineage 2: Revolution

کمپانی نت ماربل را می‌توانیم یکی از شرکت‌های مطرح در انتشار بازی‌هایی با گرافیک بالا معرفی کنیم. این کمپانی اخیرا بازی Lineage 2: Revolution را برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر کرده است که به ویژه در زمینه گرافیک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حتی با اجرای آن روی برخی از پرچمداران شرکت‌های بزرگ شاهد به چالش کشیده شدن سخت‌افزار گوشی هستیم. داستان بازی جنگی بی‌پایان را در سرزمین آدرین روایت می‌کند، جایی که در یک سو شخصی به نام بیلث قصد دارد تا با پیروان خود حکومت جدیدی را برپا کند و در سوی دیگر، لردهای هم‌پیمان با ایجاد لشکری عظیم از الف‌‌ها، جادوگران و مبارزان،‌ قصد مقابله با بیلث و سربازان‌ او را دارند. گیم‌پلی بازی شباهت بسیاری به سایر بازی‌های MMO منتشر شده نظیر Crusaders of Light دارد. به ویژه در زمینه محتوا، Lineage 2: Revolution یکی از بازی‌های کاملی است که تاکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. با ورود به بازی باید از میان سه نژاد شخصیت خود را بسازید. نکته مهم وجود شیوه‌های منحصر به فرد مبارزه برای هر یک از شخصیت‌ها است که چه در زمینه انیمیشن‌ها و چه در زمینه تاثیر در مبارزات، تنوع زیادی دارد. گرافیک بازی اما نقطه قوت Lineage 2: Revolution است. از نقشه عظیم بازی بگیرید تا دشمنان‌، همگی برای یک بازی موبایل طراحی و گرافیک زیبایی دارند. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lineage 2 Revolution

بازی Million Onion Hotel

Million Onion Hotel

پیازها اینجا، پیازها اونجا و پیازها همه‌جا! هتلی را فرض کنید که در آن سوپ پیاز خوشمزه‌ای سرو می‌شود، اما بازی آن هیچ ربطی به سوپ و آشپزی ندارد! Million Onion Hotel از همان ابتدا روی سرگرم‌کننده خودش را به نمایش می‌گذارد و سعی دارد تا با پخش موسیقی دلنشین و ارائه گیم‌پلی متفاوت، بازیکنانش را کمی درگیر ماجراهای عجیب و غریب کند. در جریان بازی باید تا جایی که می‌توانید روی پیازها ضربه بزنید و با اینکار پیاز‌های مبارز را برای مبارزه با باس‌ها فرا بخوانید. با وجود محتوای نچندان پیچیده‌ای که بازی دارد، گیم‌پلی نکات ریز و درشتی را در خود جای داده است. به عنوان مثال برای مبارزه با باس‌ها باید صبر کنید تا سپر محافظ آنها از بین برود و سپس باید با ضربه روی پیاز‌ها، نیزه‌ها را به سمت باس پرتاب کنید. وجود صحنه‌های سینمایی برای خارج کردن بازی از حالت یکنواخت یا رفتار متفاوت هر یک از باس‌ها، از جمله ویژگی‌های بازی هستند که در زمان تجربه این بازی اعتیادآور، باید به آنها توجه داشته باشید. Million Onion Hotel همینطور موسیقی زیبایی دارد و در حقیقت بازی تمرکز ویژه‌ای را روی هارمونی نُت‌ها برای ارائه یک تجربه شنیداری عالی دارد. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Million Onion Hotel

بازی Sonic Runner Adventure

Sonic Runners Adventure

خارپشت دوست‌داشتنی آبی رنگ یک بار دیگر بعد از موفقیت بازی Sonic Mania راه خودش را به یکی از پلتفرم‌های بازی با نام Sonic Runner Adventure باز کرده است. البته این نخستین باری نیست که بازی Sonic Runner در اندروید در دسترس قرار می‌گیرد. سال گذشته بود که سگا اقدام به انتشار نسخه‌ای اولیه از این بازی کرد، اما به دلایلی در تابستان ۲۰۱۶ به ناگاه شاهد حذف این بازی از فروشگا‌ه‌های دیجیتالی بودیم. حال بعد از گذشت یک سال، گیم لافت زمام امور را در دست گرفته است و نسخه کامل بازی را با نام Sonic Runners Adventure عرضه کرده است. بازی مانند سایر نسخه‌های مجموعه سونیک، داستان پیچیده‌ای ندارد و در این نسخه نیز به تماشای مبارزه سونیک و دوستانش با دکتر اگمن می‌نشینیم. گیم‌پلی بازی همان حس و حال آشنای مجموعه را به بهترین شکل نمایش می‌دهد و در طول مراحل بازی، باید با جمع کردن سکه‌ها، با از بین بردن دشمنان، از محیط زیبای بازی لذت ببرید. باس‌فایت‌ها مثل سابق به بازی برگشته‌اند و در انتهای هر یک از مناطق،‌ به نبرد با باس می‌روید. Sonic Runners Adventure همینطور در بخش شخصیت‌ها نیز خلاقانه عمل کرده است و امکان ارتقاء ویژگی‌های هر یک از شخصیت‌ ها را به همراه یک سری آیتم بوست داده است. شما همینطور در کنترل شخصیت‌های مختلف آزاد هستید و می‌توانید بازی را با شخصیت‌های مختلف تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sonic Runners Adventure

بازی The Walking Dead: No Man

The Walking Dead: No Man's Land

سریال و کمیک محبوب The Walking Dead تاکنون بازی‌های زیادی داشته‌اند و یکی از جدیدترین این بازی‌ها بازی موبایل The Walking Dead: No Man’s Land است که توانسته با المان‌های استراتژی و مبارزات نوبتی، هواداران این مجموعه را تا حد زیادی سرگرم کند. این بازی بدون ارائه‌ی داستانی قابل اشاره آغاز می‌شود و شما باید به عنوان یک بازمانده برای زنده ماندن در جهانی آخرالزمانی تلاش کنید. بازی ویژگی‌های ساخت پایگاه و امکان ارتقاء تجهیزات را می‌دهد که به لطف همین ویژگی‌ها شاهد اثری سرگرم‌کننده هستیم. ترکیب چند سبک استراتژی، نوبتی و ارائه‌ی محصولی با شکل و شمایل بازی شطرنج،‌ No Man's Land را به محصولی درگیر کننده تبدیل کرده است. آغاز بازی از جایی است که به دنبال اتفاقی، کامیون بازماندگان، سرنگون می‌شود و با حمله‌ی زامبی‌‌ها،‌شاهد سر رسیدن شخصیت دریل برای نجات شما و سایر بازماندگان هستیم. گیم‌پلی به صورت نوبتی انجام می‌گیرد و با رویارویی با زامبی‌ها باید ابتدا حرکت‌های خود را به دقت انجام دهید و سپس در انتظار حمله سایر زامبی‌ها به سمت خود باشید. علاوه بر مبارزات، ساخت و گسترش پایگاه یا کمپ نیز اهمیت بسیاری در The Walking Dead: No Man's Land دارد و بعد از انجام چند مرحله باید به کمپ خود بازگردید و بخش‌های مختلف را ارتقاء دهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: No Man's Land


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده