نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

اضافه شدن ۶ فیلم جدید مارول به تقویم اکران فیلم های آینده فاکس قرن بیستم

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن ۶ فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تایید و اعلام کرد که ۶ فیلم جدید و بدون عنوان دیگر از دنیای کامیک مارول به تقویم اکران فیلم‌های آینده خود اضافه کرده است. طبق خبری که گروه Exhibitor Relations منتشر کرده، این ۶ فیلم به ترتیب در تاریخ‌های ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸)، ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸)، ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸)، ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۱۳۹۹)، ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) و ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) اکران خواهند شد. انتظار می‌رود فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) یکی از این ۶ فیلم باشد. طبق خبرهایی که سال گذشته منتشر شده بود، این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه گانه براساس شخصیت محبوب ددپول با بازی رایان رینولدز، است.

فیلم X-Force (ایکس-فورس) دیگر فیلمی است که پیش بینی می‌شود در بین این ۶ فیلم مارولی باشند. رینولدز پیش از این گفته بود که فیلم X-Force نسبت به فیلم Deadpool 3 اولویت بیشتری برای ساخت دارد و احتمالا زودتر از این فیلم تولید و منتشر خواهد شد. فیلم Gambit (گامبیت) دیگر فیلمی است که انتظار می‌رود بخشی از این ۶ فیلم باشد. تولید اکران این فیلم بارها عقب افتاده است و شهریور سال گذشته کارگردان خود را از دست داد، اما تاکنون ساخت این فیلم رسما لغو نشده است. داگ لیمان قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. با این حال، انتظار می‌رود که کمپانی فاکس قرن بیستم با استخدام کارگردان و گروه جدید دوباره ساخت فیلم Gambit را از سر بگیرد.

علاوه بر این، ممکن است فاکس قرن بیستم بخواهد فیلم جدیدی از مجموعه چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) تولید و منتشر کند. در حال حاضر، کمپانی فاکس قرن بیستم برنامه گسترده‌ای برای اکران سه فیلم جدید از مجموعه مردان ایکس (X-Men) در سال ۲۰۱۸ میلادی دارد. فیلم New Mutants (میتونت‌های جدید) در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) و فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فونیکس) در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده