// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

نسخه نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18 از Amiibo پشتیبانی می‌کند

بازی NBA 2K18 روی نینتندو سوییچ از سرویس Amiibo پشتیبانی خواهد کرد و از تمامی ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی برخوردار است.

کمتر از یک ماه دیگر بازی NBA 2K18 روانه بازار خواهد شد و حال مشخص شده است که کاربران نینتندو سوییچ این بازی می‌توانند از سرویس Amiibo استفاده کنند. همچنین اعلام شده که بازی NBA 2K18 روی نینتندو سوییچ هیچ فرقی با نسخه پلی استیشن 4 و احتمالا ایکس باکس وان نخواهد داشت. به عبارتی نسخه نینتندو سوییچ این بازی دارای بخش‌های MyLeague، بخش مدیریت MyGM، بخش MyCareer و قسمت داستانی خواهد بود.

طبق اخبار بازی منتشر شده، پشتیبانی از آمیبو را می‌توان خبری جذاب برای کاربران نینتندو سوییچ بازی NBA 2K18 دانست. با این‌ حال، هنوز مشخص نشده است که این سرویس چه ویژگی‌هایی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. شاید با انتخاب فیگورهای مختلف روی کنسول بتوان آیتمی را در بازی در دسترس قرار داد یا شاید مجسمه‌های آمیبو کایری اروینگ، ستاره روی جلد بازی، در اختیار مخاطبان قرار داده شود.

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با پیش‌خرید این بازی، چهار روز زودتر به NBA 2K18 دسترسی داشته باشند. از دیگر اخبار حول دنیای NBA 2K18 می‌توان به معرفی حالت The Neighborhood اشاره کرد. همچنین حضور کوبی برایانت و کوین گارنت به عنوان گزارشگر در این بازی تایید شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده