// چهار شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تریلر بازی Sea of Thieves با محوریت ویژگی های نسخه ویندوز 10

سازندگان بازی Sea of Thieves در تریلر جدیدی که گیم پلی آن را نشان می‌دهد، توضیحاتی از نسخه پی سی این بازی نیز ارائه کردند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، انویدیا تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves منتشر کرد که گیم‌پلی ماجراجویی آن را نشان می‌دهد. در کنار گیم‌پلی این بازی، شاهد توضیحات تد تیمینز، طراح ارشد نسخه پی‌‌سی، هستیم که در مورد نسخه ویندوز 10 این بازی ارائه می‌دهد. وی می‌گوید که نسخه پی‌سی Sea of Thieves تنها یک پورت از نسخه ایکس باکس وان این بازی نخواهد بود؛ یعنی بر خلاف آنچه که کاربران کامپیوتر بیشتر اوقات حس می‌کنند و در تضاد با خیلی از بازی‌ها که در آن‌ها از پی‌سی گیمرها به عنوان شهروند‌های درجه دو یاد می‌شود.

از ویژگی‌های نسخه پی‌سی این بازی می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 4K، نرخ فریم آزاد، نسبت تصویر 21:9 و قابلیت بازی بین پلتفرمی با کنسول اشاره کرد.

بازی Sea of Thieves در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول ایکس باکس وان ایکس، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. بازی مذکور پیش‌تر برای عرضه در سال ۲۰۱۷ میلادی برنامه‌ریزی شده بود، اما استودیو ریر (Rare) و کمپانی مایکروسافت اعلام کردند که تیم توسعه‌دهنده زمان بیشتری برای بازنگری گیم‌پلی این بازی نیاز دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

| |

در مطالب دیگر مربوط به بازی Sea of Thieves می‌توانید نگاهی به تریلر E3 2017، تریلر گیمزکام 2017، تریلر دیگری مربوط به ویژگی‌های نسخه ویندوز 10 و تریلر ماموریت پیچیده و محیط‌های جذاب بیندازید و همچنین توضیحات فیل اسپنسر پیرامون تجربه وی از این بازی را در زومجی مطالعه کنید. همین‌طور در مطلب دیگری فیل اسپنسر گفت که این بازی به بزرگی بازی‌هایی همچون Halo و Gears of War خواهد بود. در مطلبی دیگر می‌توانید تصاویر 4K و باکیفیت آن را نیز مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده