// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

Big Ant Studios ناشر بازی Gridiron Champions خواهد بود

استودیو IMV Gaming اعلام کرده است که بازی ورزشی Gridiron Champions توسط کمپانی Big Ant Studios منتشر خواهد شد.

بدون شک بهتر‌ین خبر برای طر‌فداران ورزش فوتبال آمر‌یکایی و علاقه‌مندان به سری بازی‌های NCAA Football، معرفی بازی Gridiron Champions، با محوریت فوتبال کالجی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو IMV Gaming با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که کمپانی Big Ant Studios، ناشر سری بازی‌های Don Bradman Cricket و Rugby League و بازی Casey Powell Lacrosse 16، وظیفه انتشار بازی مذکور را به عهده گرفته است.

در متن توییت استودیو IMV Gaming چنین آمده است:

بسیار مفتخریم که اعلام کنیم کمپانی Big Ant Studios برای همکاری در ساخت و انتشار بازی Gridiron Champions موافقیت کرده است.

با این وجود که کمپانی Big Ant Studios مبلغ ۲.۵ میلیون دلار را در اختیار استودیو استودیو IMV Gaming قرار داده است، اما این استودیو همچنان موظف است که بخشی از هزینه ساخت بازی را تامین کند. هم‌اکنون استودیو سازنده از طریق جذب سرما‌یه‌های عمومی موفق به جمع‌آوری ۸۵۰ هزار دلار از ۲.۵ میلیون دلار مورد نیاز شده است. برای اطلاع از وضعیت سرمایه و حمایت از بازی Gridiron Champions، می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

همانطور که اشاره شد، بازی Gridiron Champions با محوریت فوتبال کالجی است و بر‌خلاف مجموعه NCAA Football، تمرکز بسیار زیادی روی شخصی‌سازی دارد. در بازی Gridiron Champions می‌توانید موارد بسیاری از جمله بازیکنان، استادیوم‌ها و کنفرانس‌های ورزش‌های کالجی را شخصی‌سازی کنید. 

تاریخ انتشار بازی Gridiron Champions که برای عرضه روی پلتفرم‌های ویندوز، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده