نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Don Bradman Cricket برای ایکس‌باکس وان عرضه شد

استودیو بیگ اَنت (Big Ant) و کمپانی هوم اِنتِرتاینمِنت سوپلایِرز (Home Entertainment Suppliers)، امروز نسخه‌ی دیجیتالی بازی Don Bradman Cricket را برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کردند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کریکت یکی از محبوب‌ترین ورزش‌هایی است که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. پیدایش ورزش بیسبال به لطف کریکت بوده و حال بازیکنان ایکس‌باکس وان می‌توانند با بازی Don Bradman Cricket به انجام این ورزش در کنسول خود بپردازند. بیگ اَنت در توضیحات خود در رابطه با این بازی گفت:
یک نوجوان ۱۶ را از دوران آموزشی به یک بازیکن حرفه‌ای کریکت تبدیل کنید. Don Bradman Cricket دارای شخصی‌سازی عمیق در زمینه خلق شخصیت، مسابقات، تیم و آکادمی است. قبل از ورود به زمین مسابقه در بخش آموزشی به تمرین بپردازید. در Don Bradman Cricket می‌توانید واقعی‌ترین فیزیک بازی‌های تاریخ کریکت در زمینه‌های مختلف را مشاهده کنید.
ساتیا نادلا، مدیرعامل کمپانی مایکروسافت یکی از طرفداران ورزش کریکت است و احتمالا با عرضه‌ی Don Bradman Cricket ساعات زیادی را در کنسول ایکس‌باکس وان خود صرف این بازی می‌کند. اگر شما نیز از طرفداران این بازی هستید، با خرید آن شاید بتوانید در مسابقه‌ای با مدیرعامل مایکروسافت رقابت کنید. Don Bradman Cricket هم‌اکنون با قیمت ۵۹.۹۹ دلار به صورت دیجیتالی برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است. منبع: Windowscentral


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده