نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

آپدیت جدید Destiny 2 هفته آینده منتشر خواهد شد

آپدیت 1.0.3.1، با هدف برطرف کردن برخی از باگ‌ها و مشکلات بازی Destiny 2، در تاریخ ۱۱ مهرماه منتشر خواهد شد. 

در جدیدترین اخبار بازی، به زودی آپدیت دیگری برای بازی Destiny 2 منتشر خواهد شد. استودیوی بازی‌سازی بانجی، برنامه‌هایش برای عرضه‌ی آپدیت جدیدی طی هفته‌ی آینده (همزمان با ریست هفتگی) را معرفی کرده است و برخی از تغییراتی را که این آپدیت روی این بازی اعمال خواهد کرد اعلام کرده است. 

همانطور که از آپدیت فوری 1.0.3.1 انتظار می‌رود، این آپدیت برخی از ایرادات و باگ‌های بازی Destiny 2 را برطرف خواهد کرد. به لطف این بروزرسانی جدید، کاربران دیگر Raid Milestone را از دست نخواهند داد. استودیو بانجی پیش از این به کاربران بازی اطمینان داده بود که نبود Milestone تاثیری در شایستگی آن‌ها در دریافت پاداش‌ها نخواهد داشت، اما هنوز هم اگر در تلاش برای تکمیل Raid بودید، این مشکل جای نگرانی داشت. 

همچنین مشکل کوئست High Highness's Seal، که بخشی از Raid است و منجر به دریافت سلاح شاتگان Exotic می‌شود، توسط این آپدیت حل خواهد شد. مشکل این بخش، اشتباه در شمارش تعداد Sealها است که پس از بروزرسانی، یک عدد افزایش خواهد یافت، اما در مجموع از کاربران تنها برای جمع آوری ۱۰ عدد Seal درخواست خواهد شد.

جدا از این بروزرسانی، بانجی اعلام کرده است از مشکلی که باعث می‌شود پاداش‌ جعبه‌های Cayde's Stash و Lost Sector به کاربر منتقل نشود، آگاهی دارد و در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند. این استودیو همچنین سعی دارد تا ایرادی را که با ارور CE-34878-0 منجر به کرش یا بسته شدن بازی در کنسول پلی استیشن 4 می‌شود، برطرف کند؛ ایرادی که از ابتدای انتشار رسمی Destiny 2 همراه این بازی بوده است. همچنین اعلام شده است که از دست دادن کلید Leviathan Raid به علت وجود یک باگ، محتمل است. این مشکل ممکن است زمانی رخ دهد که شما پس از به‌دست آوردن کلیدهای Raid اقدام به ساخت کاراکتری جدید کنید، یا کاراکترهای خاصی را انتخاب کنید که پس از ریست هفتگی، با آن‌ها وارد نشده باشید. 

استودیو بانجی تصمیم دارد که این آپدیت فوری را، در تاریخ ۱۱ مهرماه (۳ اکتبر) منتشر کند. اخیرا آپدیت 1.0.3 بازی Destiny 2 منتشر شده بود که مهم‌ترین بخش آن، اضافه شدن Faction Rally بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده