// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

آپدیت 1.0.3 بازی Destiny 2 در دسترس قرار گرفت

در آپدیت 1.0.3 بازی Destiny 2، شاهد اضافه شدن Faction Rallies به بازی هستیم.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد حول این که در روز دوشنبه بعد از ظهر، بازی Destiny 2 میزبان یک به روزرسانی خواهد بود که در جریان آن سرورهای بازی از دسترس خارج شدند، حال پس از ساعت‌ها غیرفعال بودن سرورهای بازی، آپدیت مورد نظر در دسترس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مهم‌ترین بخش به روزرسانی 1.0.3 بازی Destiny 2، مربوط به Faction Rallies است. Faction Rallies در واقع رویدادهای زمانی و محدودی هستند که در جریان آن‌ها یک سری ماموریت خاص برای شما در نظر گرفته شده است. با انجام این ماموریت‌ها می‌توانید وفاداری خود را به یکی از سه فرقه بازی نشان داده و در کنار آن، توکن‌های اعتبار به دست بیاورید.

درآخر می‌توانید این توکن‌ها را به پاداش‌های مختلفی تبدیل کنید. همچنین در پایان این رویداد، یک اسلحه اختصاصی نیز به بازیکنان داده می‌شود. جدای از این موارد، آپدیت بازی Destiny 2 یک سری از باگ‌های بازی را رفع کرده و در بخش‌های دیگر، بهبودهایی را انجام داده است. برای مثال پیشرفتی که برای انجام و تکمیل The Call to Arms Milestone بخش Crusible باید انجام می‌دادید، کمتر از گذشته شده است.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، با قرار گرفتن در کلن‌های متفاوت، به صورت هفتگی Engrams دریافت خواهید کرد و اگر از کلن خود خارج شوید، آن‌ها (Engrams) از دست خواهید داد. همچنین در بخش Crusible نیز اقداماتی برای جلوگیری از خروج کاربرها از نقشه بازی، صورت گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده