// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴

دو بازی جدید به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

دو بازی Call of Duty: Advanced Warfare و Sonic Adventure از طریق سرویس Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شدند.

در شرایطی که فصل پاییز آغاز شده و دارندگان کنسول‌های نسل هشتمی روزهایی پر بازی را سپری می‌کنند، مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از کنسول ایکس باکس وان و سرویس Backward Compatibility با قدرت ادامه می‌دهد و چند روز یک بار بازی‌های جدیدی را به این سرویس اضافه می‌کند. طبق آخرین خبر، دو بازی کنسول ایکس باکس 360 از طریق سرویس Backward Compatibility برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

دو بازی بسیار متفاوت به تازگی به این سرویس اضافه شده است: بازی Call Of Duty: Advanced Warfare، ساخته استودیو Sledgehammer که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود و کوین اسپیسی، بازیگر مشهور هالیوود به ایفای نقش در این بازی پرداخته بود و همچنین بازی Sonic Adventure که در سال ۲۰۱۲ برای ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافته است.

اگر از دارندگان دیسک قانونی و اصلی بازی Call Of Duty: Advanced Warfare هستید همین حالا می‌توانید با قرار دادن دیسک درون کنسول ایکس‌باکس وان از این بازی لذت ببرید. البته هر دو بازی به صورت دیجیتالی در استور ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته‌اند.

ماه گذشته بازی‌های زیادی برای سرویس Backward Compatibility منتشر شدند اما به‌عنوان مهم‌ترین بازی‌های اضافه‌شده به این سرویس در ماه گذشته می‌توان به چهار نسخه از مجموعه پر طرفدار Halo اشاره کرد، که به همراه تمامی بسته‌های الحاقی برای کنسول ایکس باکس وان عرضه شدشما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس Backward Compatibility را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده