// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

چهار نسخه از مجموعه Halo برای ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت

مایکروسافت چهار نسخه از سری Halo را از طریق Backward Compatibility در دسترس کاربران ایکس‌باکس وان قرار داد.

در گذشته اگر می‌خواستید نسخه‌های اولیه مجموعه Halo را روی ایکس باکس وان تجربه کنید، باید بازی Halo: Master Chief Collection را خریداری می‌کردید. از طرفی در گذشته اعلام شده بود که به زودی چهار نسخه از این سری از طریق قابلیت Backward Compatibility برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، علاقه‌مندان به بازی Halo: Combat Evolved Anniversary، بازی Halo 3، بازی Halo 3: ODST و بازی Halo 4 می‌توانند این بازی‌ها را به لطف سرویس Backward Compatibility به صورت جداگانه روی ایکس‌باکس وان خود تجربه کنند. بخش تک‌نفره و چندنفره تمامی بازی‌های ذکر شده در دسترس است و جدای از آن، تمامی بسته‌های الحاقی که برای این بازی‌ها عرضه شده‌اند، به صورت رایگان در اختیار کاربران ایکس‌باکس وان قرار می‌گیرند.

به عبارتی اگر این چهار بازی را در گذشته روی ایکس باکس 360 خود به صورت دیجیتالی خریداری کرده باشید، هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس‌باکس وان خود وارد فروشگاه شوید و آن‌ها را دانلود کنید. البته در این میان جای خالی بازی Halo 2 حس می‌شود که تنها راه دسترسی به این بازی، نسخه Master Chief Collection است.

با اینکه این بازی‌ها از طریق قابلیت Backward Compatibility در دسترس قرار گرفته‌اند، اما اگر به دنبال نسخه بهبود یافته و باکیفیت‌تر این بازی‌ها هستید، بهترین گزینه همان نسخه Master Chief Collection است که در جریان آن نسخه دوم بازی به‌کل بازسازی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده