نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

جزئیات و تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شد

کم کم در حال نزدیک شدن به شروع پخش فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) هستیم و سازندگان این سریال جزئیات و تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند.

با سپری شدن روزها ما هم کم کم در حال نزدیک شدن به زمان پخش اولین قسمت از فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) هستیم که ماه آینده پخش خود را در شبکه نتفلیکس آغاز می‌کند. طرفداران پیش‌بینی‌ها و بحث‌های خیلی زیادی هم درباره این سریال علمی-تخیلی و ترسناک با سبک آثار دهه ۸۰ دارند، مبنی بر اینکه چه اتفاقاتی قرار است در این فصل رخ دهد. تا به امروز تنها محتویاتی که ما از این مجموعه تلویزیونی دریافت کردیم یک تیزر کوتاه و چند تصویر و پوستر از شخصیت‌های داستان بوده است. امروز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر جدیدی از مجله خبری اینترتینمنت ویکلی به دست ما رسیده که در آن مجموعه‌ای از تصاویر فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا منتشر شده است. در این خبر علاوه بر تصاویر جدید، ما شاهد اطلاعات و جزئیات تازه‌ای هم هستیم که نشان می‌دهد طرفداران و بینندگان چه انتظاراتی باید از این فصل و داستان آن داشته باشند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

سازندگان این سریال یعنی مت و راس دافر که بیشتر به برادران دافر مشهور هستند، در مصاحبه‌ای با گزارشگر مجله خبری اینترتینمنت ویکلی توضیح دادند که این مجموعه قرار است نامی جدید و رسمی داشته باشد و با عنوان اتفاقات ناآشنا 2 (Stranger Things 2) نام‌گذاری شده است. البته مثل اینکه شبکه نتفلیکس مقاومت خیلی زیادی با این موضوع کرده و در ابتدا تمایلی به انجام این کار نداشته است. مت در این‌باره توضیحات بیشتری داد:

زمانی که شروع به توصیف این مجموعه کردیم و اعلام کردیم که قرار است دنباله فصل اول باشد، نتفلیکس به شدت مقاومت کرد و گفت: «نه اینکار را اصلا نکنید، به این خاطر که دنباله‌ها به بد شدن و همانند بخش اول باکیفیت نبودن، معروف هستند». و به آنها گفتم: «حرف شما درست است، اما پس فیلم تی 2 (T2)، فیلم بیگانه‌ها (Aliens)، انیمیشن داستان اسباب بازی 2 (Toy Story 2) و فیلم پدرخوانده 2 (Godfather II) چه می‌شود؟ آنها هم بد شدند و به کیفیت قسمت اول خود نبودند؟»

از لحاظ محتوایی هم باید این موضوع را اعلام کنیم که برادران دافر اخیرا موضوعی را اعلام کردند که قرار است شخصیت منفور و منفی جدیدی در این فصل از سریال معرفی شود که «هیولای سایه‌ای» (Shadow monster) نام دارد. راس دافر در یکی از مصاحبه‌های خود درباره این شخصیت اینگونه صحبت کرد:

همه چیز و همه مشکلاتی که در روند سریال اتفاق می‌افتد مربوط به همین تهدید و هیولای به‌خصوص داستان است که قرار است ویل بایرز او را به اشکال مختلف در آسمان ببیند. هر قسمت طوری نوشته شده که کاملا به قبلی آن مربوط بوده و بر اساس آن ساخته شده است. داستان این فصل قرار است خیلی خیلی پیچیده‌تر و دیوانه‌کننده‌تر از فصل قبل آن باشد.

اگر اخبار مرتبط با این سریال محبوب را دنبال کرده باشید، تقریبا چند هفته گذشته خبری را برای شما منتشر کردیم که حاکی از آن بود که این مجموعه تلویزیونی برای فصل سوم خود هم تمدید شده است و حتی مشخص شده که برادران دافر در حال برنامه‌ریزی‌هایی هستند که فصل چهارم را که فصل نهایی آن است، هم به روی آنتن ببرند

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است. فصل دوم سریال Stranger Things برای شروع پخش در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری (۵ آبان) برنامه‌ریزی شده است.

Stranger Things Season 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده