نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

بازیگران جدید دنباله های فیلم Avatar معرفی شدند

کمپانی فاکس قرن بیستم اسامی بازیگران جدید دنباله‌های فیلم آواتار (Avatar) را رسما تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اسامی بازیگران جدید دنباله‌های فیلم Avatar را منتشر کرده است. طبق گفته فاکس قرن بیستم، هفت بازیگر کودک، نوجوان و جوان به جمع بازیگران اصلی این فیلم اضافه شده‌اند. سه بازیگر جدید عضو خانواده سالی هستند. جیمی فلاترز قرار است نقش اولین پسر جیک و نیتیری را که نتیام نام دارد، بازی کند. بریتین دالتون هم نقش دومین پسر خانواده را که لوک نام دارد و ترینیتی بلیس نقش کوچک‌ترین عضو خانواده را که توکتیری نام دارد، بازی می‌کند. کلن متکایینا نیز دارای سه عضو جدید خواهد بود. بیلی باس در نقش ریا، فیلیپ گلجو در نقش آنانگ و دوئن ایوانز جونیور در نقش روتا، اعضای جدید این کلن به شمار می‌روند که هرکدام دارای قابلیت و مهارت شنا و شکار هستند. تمامی این ۶ شخصیت از اعضای سیاره هستند و پوستی آبی رنگ در این فیلم‌‌ها خواهند داشت.

در پایان، جک چمپیون آخرین بازیگری است که به جمع بازیگران دنباله‌های فیلم Avatar اضافه شده است. او قرار است نقش نوجوانی به نام خاویر سکورو، ملقب به اسپایدر را در این چهار فیلم بازی کند. او یک انسان نوجوان است که در دروازه جهنم متولد شده است، اما ترجیح می‌دهد که بیشتر وقت خود را در جنگل‌های بارانی پاندورا بگذراند. فیلمبرداری هر چهار دنباله فیلم Avatar از روز دوشنبه این هفته آغاز شده است. طبق اعلام کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

تاکنون حضور سام ورتینگتن، زویی سالدانا، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، ژول دیوید مور، مت جرالد و اونا چاپلین در چهار دنباله فیلم Avatar تایید شده است. جیمز کامرون کارگردانی هر چهار فیلم Avatar را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، او به همراه ریک جافا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو، کار نوشتن فیلمنامه این چهار فیلم را نیز بر عهده داشته‌ است. گفته می‌شود که بودجه چهار دنباله فیلم Avatar بیش از یک میلیارد دلار خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده