نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فیلمبرداری دنباله های فیلم Avatar آغاز شد

هشت سال پس از انتشار فیلم آواتار، جیمز کامرون، کارگردان این فیلم از امروز و به طور رسمی پروسه‌ی فیلمبرداری چهار دنباله‌ی این مجموعه را آغاز کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پروسه‌ی فیلم‌برداری دنباله‌های فیلم بلاک باستری آواتار پس از چندین بار تاخیر، از امروز به طور رسمی در منطقه‌ی منهتن آغاز شد. فیلم آواتار 2 در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹) در آمریکا اکران خواهد شد. پروسه‌ی فیلم‌برداری هر سه دنباله‌ی دیگر این مجموعه، به صورت متوالی و پشت سرهم انجام خواهد شد. اولین نسخه از فیلم آواتار تقریبا هشت سال پیش در سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر شد.

بودجه‌ی ساخت این چهار دنباله یک میلیارد دلار تخمین زده شده است. این مبلغ به این معنی است که پروسه‌ی ساخت این چهار دنباله پرخرج‌ترین فیلم‌برداری تاریخ را در بر خواهد داشت. ماه گذشته بود که جیمز کامرون از نقش‌آفرینی دوباره استیون لانگ در نقش سرهنگ کواریچ خبر داد. پیش از این نیز اعلام شده بود که شخصیت سرهنگ کواریچ نقش منفی اصلی قسمت دوم مجموعه‌ی آواتار خواهد بود. کامرون همچنین اعلام کرده بود که بیشتر بازیگران دنباله‌های این فیلم چهره‌هایی آشنا خواهند بود. 

در دیگر اخبار نیز، پیش‌تر بود که جیمز کامرون، کارگردان دو عدد از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ، اعلام کرد که قصد دارد تا مجموعه ترمیناتور را بازسازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده