// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

امروز آپدیت 1.6.3 بازی Fortnite در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت

امروز به روزرسانی 1.6.3 بازی Fortnite منتشر خواهد شد که حالت‌های مختلف و اسلحه‌های جدید به بازی اضافه می‌کند.

طبق اخبار بازی منتشر شده، امروز آپدیت جدید بازی Fortnite در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در جریان آن، شاهد حالت جدید بازی به همراه اسلحه و تغییراتی روی Squad بازی هستیم.

در به روزرسانی 1.6.3 بازی Fortnite مهم‌ترین ویژگی که به بازی اضافه می‌شود می‌توان حالت جدیدی Battle Royale دانست. در این حالت بازیکنان در تیم‌های دو نفره یا چهار نفره به مبارزه با سایر تیم‌ها مشغول می‌شوند. استودیو اپیک گیمز، سازنده بازی Fortnite، در ارتباط با سرورهای بازی و سیستم مچمیکینگ اعلام کرده که بازیکنان به سرعت‌ می‌توانند به سایر بازیکن‌ها متصل شده و به رقابت با یکدیگر بپردازند.

در کنار حالت جدید بازی، در جریان آپدیت امروز شاهد اسلحه‌های جدیدی نیز هستیم و در طول مبارزات، یک سری جعبه آذوقه و مهمات در اختیار بازیکنان قرار داده خواهد شد. درآخر، به روزرسانی 1.6.3 بازی Fortnite 2 یک سری از باگ‌های بازی و باگ‌های حالت PvE را رفع کرده است. برای مثال بازیکنان در طول بازی کردن خود شاهد کرش کردن‌های بسیاری بودند یا اینکه در بعضی از مراحل زمانی که آن را به اتمام می‌رساندید، XPهای دریافتی شما روی صفحه نمایش نشان داده نمی‌شد در حالی که XP مرحله مورد نظر را دریافت کرده بودید.

از دیگر اخبار حول بازی Fortnite می‌توان به تهدید سازنده بازی Playerunknown's Battlegrounds علیه اپیک گیمز اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده