// پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ انتشار حالت PvP بازی Ghost Recon: Wildlands مشخص شد

کمپانی Ubisoft تاریخ اضافه شدن حالت PvP بازی Ghost Recon: Wildlands را که با نام Ghost War معرفی شده است، مشخص کرد.

بخش Ghost War بازی Ghost Recon: Wildlands تیرماه گذشته برای این بازی معرفی شد و قرار شد که یک حالت PvP را به این بازی اضافه کند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان تاریخ دقیق راه‌یابی این حالت به بازی مذکور را مشخص کردند. کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که حالت یاد‌شده در تاریخ ۱۸ مهرماه (۱۰ اکتبر) در دسترس طرفداران این بازی قرار می‌گیرد. این حالت که به طور چهار در مقابل چهار انجام می‌شود به واسطه یک آپدیت رایگان به بازی اضافه خواهد شد. گفتنی است که یوبی‌سافت فاز آزمایشی (بتا) حالت Ghost War را چندی پیش برگزار کرد.

راند‌های این حالت به شکل «دو از سه» (Best of three) و به مدت ۱۰ دقیقه برگزار می‌شود. حالت Ghost War پس‌ از راه‌یابی‌اش به بازی ۸ نقشه و ۱۲ کلاس مختلف را در خود جای می‌دهد و به گفته سازندگان، با آپدیت‌های مکرر میزبان محتوای جدید خواهد شد. محتویات یاد شده شامل نقشه، کلاس‌ها و حتی حالت‌های جدید می‌شود.

حالت Ghost War با داشتن المان‌های یک مسابقه دث‌مچ-مانند و قابلیت‌ احیای هم‌تیمی در دسترس دارندگان این بازی قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعاتی از بخش‌های دیگری که قرار است به Ghost War اضافه شود، منتشر نشده است، اما  اضافه شدن بخش‌هایی همانند «اشغال کردن نقاط کنترل» (Control Point) دور از ذهن نیست. همچنین سازندگان چندی پیش تریلری از این حالت منتشر کردند که در حالی که روند بازی آن را نشان می‌دهد ما را با سه کلاس آن یعنی Assassin ،Diversionist و Sentintel آشنا می‌کند.

حالت یاد شده که اوایل تابستان معرفی شد یکی از برنامه‌های یوبی‌سافت پس از عرضه بازی Wildlands محسوب می‌شود که همچنین شامل بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های رایگان می‌شد. گفتنی است که در حال حاضر DLCهای مذکور به این بازی راه پیدا کرده است.

اگر تمایل دارید که بازی Ghost Recon: Wildlands را تجربه کنید می‌توانید نسخه آزمایشی و رایگان آن را به مدت پنج ساعت روی کنسول‌ ایکس باکس وان یا پلی استیشن 4 بازی کنید. مدتی پیش اعلام شد که Wildlands جایگاه یکی از بازی‌های پر‌فروش ۶ ماه اول سال ۲۰۱۷ میلادی را از آن خود کرده است.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی حالت Ghost War بازی Ghost Recon: Wildlands را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده