// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

عرضه بازی Frostpunk با تاخیر همراه شد

استودیو 11 بیت اعلام کرده است که عرضه بازی Frostpunk تا اوایل سال ۲۰۱۸ به تاخیر افتاده است.

در روز‌های ابتدای هفته دوم شهریور ماه سال گذشته، بازی Frostpunk از سوی استودیو 11 بیت که پیش از این بازی‌های Anomaly Defenders ،Beat Cop و This War of Mine را منتشر کرده بود، معرفی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو 11bit Studios قصد دارد بازی Frostpunk را دیر‌تر از موعد مقرر عرضه کند.

استودیو لهستانی 11 بیت دلیل تغییر در زمان عرضه را تصمیم این استودیو در راستای ارائه بازی Frostpunk به طیف گسترده‌‌تری از مخاطبین اعلام کرده است. این تصمیم بدان معنا است که بازی مذکور دارای هفت زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، چینی، اسپانیایی و لهستانی خواهد بود و کیفیت بومی‌سازی بهبود خواهد یافت. مسلما انجام این موارد مستلزم صرف زمان بیشتر است. علاوه بر این استودیو 11 بیت قصد دارد نسخه فیزیکی و نسخه کالکتور بازی Frostpunk را در کنار نسخه دیجیتالی عرضه کند که آماده‌سازی آن‌ها زمان‌بر خواهد بود.

هسته مرکزی بازی Frostpunk را شهر‌سازی تشکیل می‌دهد و بازیکن به عنوان رهبر یک شهر که از نیروی بخار استفاده می‌کنند و آخرین گروه باقیمانده از بشریت در جهانی کاملا یخ‌زده هستند، ایفای نقش خواهد کرد. تم اصلی بازی کاوش توانایی‌های انسان‌ها در هنگام مواجهه با فشار‌های مختلف است. همانطور که پیش‌بینی می‌شود، وضعیت شهر بغرنج است و باید با نظارت بر جامعه، مدیریت منابع و اتخاذ تصمیم‌های سخت و جاه‌طلبانه، شرایط را بهبود داده و شهر را بزرگ‌تر کنید. همچنین با کاوش دنیای بیرون از شهر، آشنایی بیشتری با تاریخ پیدا کرده و درک بهتری از وضعیت فعلی خواهید داشت.

بازی Frostpunk هم‌اکنون برای انتشار روی پلتفرم پی سی در حال ساخت بوده و احتمال عرضه آن روی کنسول‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده