// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Frostpunk، محصول جدید استودیو سازنده This War of Mine معرفی شد

استودیو 11 بیت (11Bit Studios)، سازنده بازی This War of Mine با انتشار تریلری از بازی جدید خود یعنی Frostpunk رونمایی کرد. بازومجی همراه باشید.

استودیو 11 بیت که پیش از این با انتشار بازی موفق و تحسین‌شده This War of Mine توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، بازی جدید خود یعنی Frostpunk را در قالب انتشار تریلری معرفی کرد. به مانند محصول قبلی این استودیو، Frostpunk با قراردادن بازیکنان در شرایط فوق‌العاده حاد و مجبور کردن آنان به اتخاذ تصمیمات سخت و دشوار در راه بقا، اخلاقیات را به چالش می‌کشد. در وب‌سایت رسمی این بازی آمده است:

در جهانی کاملا یخ‌زده، انسان‌ها برای مقابله با سرمای طاقت‌فرسا و کشنده فناوری مبتنی بر بخار را توسعه دادند. جامعه در شکل فعلی‌اش بی‌فایده بوده و لازم است که برای بقا و زنده ماندن تغییر داده شود.

این تغییر به چه معنا است؟ زمانی که اخلاقیات سد راه زنده مانپن می‌شود، چه بر سر تمدن می‌آید؟ به این فکر کنید که تلاش برای بقا در پایان ما را به موجوداتی متفاوت تبدیل خواهد کرد. بهتر یا بدتر، قوی‌تر یا ضعیف‌تر یا حتی کم‌رنگ یا پررنگ‌تر شدن انسانیت در وجود ما - در این موارد تردید داریم. 

تریلر معرفی بازی Frostpunk را در زیر مشاهده می‌کنید:

بر طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت رسمی بازی Frostpunk، «بزودی» اطلاعات و جزئیات بیشتری اعلام خواهد شد و این بازی برای انتشار در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. استودیو لهستانی 11 بیت که در ورشو، پایتخت این کشور قرار دارد در سال ۲۰۱۰ توسط تعدادی از اعضای سابق سی‌دی پراجکت و متروپولیس سافت‌ویر تاسیس شد. این استودیو که هم‌اکنون دارای ۳۰ عضو است علاوه بر دو بازی در حال ساخت Beat Cop و Frostpunk، عرضه هفت بازی از جمله Anomaly: Warzone Earth ،Funky Smugglers و This War of Mine را در کارنامه دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده