// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تولید انیمیشن The Croods 2 متوقف شد

با تصمیم یونیورسال پیکچرز غار نشین‌های The Croods 2 اکنون واقعا منقرض شده‌اند.

با حذف The Croods 2 از لیست زمان‌بندی محصولات استودیوی دریم‌ورکس (DreamWorks)،‌ اکنون می‌دانیم که در آینده نزدیک شاهد اکران دومین شماره The Croods، محصول سال ۲۰۱۳ دریم‌ورکس (DreamWorks) نخواهیم بود.

به گزارش Variety، دونا کنگلی، رئیس یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) دیروز با حضور در دفتر مرکزی دریم‌ورکس اعلام کرده است که استودیو باید به سرعت تولید The Croods 2 را متوقف کند.

به این ترتیب، ۳۰ کارمند این استودیو که در حال کار برروی این دنباله بودند،‌ اکنون از شغل خود خارج شده‌اند. هرچند، دریم‌ورکس گزارش کرده است که به دنبال راهی برای نگه داشتن این تیم در استودیو است. طبق اعلام یک منبع به Variety در یونیورسال که خواسته نامش فاش نشوند، برخی از افراد تیم به سایر پروژه‌ها نظیر برنامه‌های «Artistic Development» و آموزش‌ها منتقل می‌شوند.

قبل از خریداری استودیوی انیمیشن دریم‌ورکس توسط یونیورسال در اوایل سال ۲۰۱۶، استودیوی دریم‌ورکس گزارش‌هایی را مبنی بر عدم اطمینان از ادامه تولید The Croods بیان کرده بود. در حالی که پیش‌بینی می‌شد تا این انیمیشن در سال ۲۰۱۷ اکران شود، با این حال استودیو ترجیح داد تا اکران این انیمیشن را تا سال ۲۰۱۸ عقب بیاندازد. همین موضوع باعث افزایش نگرانی‌ها پیرامون آینده این پروژه شده بود.

البته همچنان احتمال تولید ادامه این محصول در آینده وجود دارد. منبع ناشناس از کمپانی یونیورسال تاکید کرده است که این انیمیشن ماقبل‌تاریخی هنوز مثل گذشته جزو کارهای استودیوی دریم‌ورکس است و ممکن است در آینده دنباله‌ی این فیلم ساخته شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده