نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

بازی Okami HD رسما تایید شد

کمپانی کپکام بالاخره رسما بازی Okami HD را تایید کرد که برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد. 

از چند وقت پیش شایعه‌هایی مبنی بر انتشار بازی Okami HD منتشر شده بود و این بازی، در خرده‌فروشی‌های مختلفی لیست شده بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، در آخرین شماره از مجله فامیتسو این بازی رسما برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تایید شده است و قرار است در تاریخ ۲۲ آذر در ژاپن منتشر شود. 

در مجله فامیتسو بازی فعلا برای عرضه در ژاپن تایید شده است و گفته شده که این بازی، از مواردی مثل رزولوشن 4K پشتیبانی خواهد کرد. در اخبار قبلی که پیرامون این بازی منتشر شده بود، چند خرده‌فرشی اروپایی آن را برای انتشار در تاریخ ۲۱ آذر لیست کرده بودند و احتمالا بازی حوالی همین تاریخ در اروپا و کشور‌های غربی هم منتشر خواهد شد. با این حال این موضوع هنوز توسط کپکام تایید نشده است. 

نسخه اصلی بازی Okami در سال ۲۰۰۶ برای پلی‌استیشن 2 منتشر شد. این بازی توسط استودیو کلاور ساخته شده بود که یکی از استودیو‌های کپکام به شمار می‌رفت و دیگر فعالیتی ندارد. این بازی دو سال بعد برای کنسول Wii نیز منتشر شد و یک نسخه HD از آن هم در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 عرضه شد. این بازی یک دنباله هم با نام Okamiden دارد که در سال ۲۰۱۱ برای نینتندو DS منتشر شده است. 

نظر شما در مورد تایید رسمی این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده