// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

سعید افسردیر نماینده ایران در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیکی پاریس ESWC

سعید افسردیر، قهرمان سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در رشته Clash Royale، نماینده ایران در مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی پاریس ESWC خواهد بود.

سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران از روز ۱۳ شهریور آغاز شده است و هم‌اکنون نیز در برج میلاد در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است. دیروز در زومجی گزارش نشست خبری سومین لیگ بازی‌ های رایانه‌ ای ایران را منتشر کردیم که در جریان آن حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و سعید ارضی، مدیر عامل شرکت مکعب از اعزام قهرمان بازی کلش رویال در سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای موسوم به IGL به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیکی ESWC در شهر پاریس خبر‌ دادند.

در این دوره از مسابقات ۶۹۰۵ نفر برای حضور در رقابت‌ها ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۴۸۳ نفر شامل ۳۱ زن و ۴۵۲ مرد در رده‌های سنی مختلف، در رشته کلش رویال ثبت‌نام کرده بودند. پس از برگزاری مراحل مقدماتی چهار نفر به فینال مسابقات کلش رویال راه یافتند که ابوالفضل حسن‌نژاد از کرج با شکست محمد محمدی از اسلام‌شهر و سعید افسردیر از شیراز با شکست حامد رحمان‌شناس از تهران موفق شدند تا به دیداد فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران از سمت راست به چپ حامد رحمان‌شناس، ابوالفضل حسن‌نژاد، سعید افسردیر، محمد محمدی

از سمت راست به چپ حامد رحمان‌شناس، ابوالفضل حسن‌نژاد، سعید افسردیر، محمد محمدی

در نهایت این سعید افسردیر بود که موفق شد با غلبه بر حسن‌نژاد، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند. محمدی نیز سوم و رحمان‌شناس به مقام چهارم دست پیدا کرد. با توجه به محدودیت زمانی جهت دریافت ویزا، تیم برگزار کننده مسابقات تصمیم گرفت تا فینال رقابت‌های Clash Royale را زودتر از سایر رشته‌های لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران برگزار کند. فینال سایر مسابقات در روز پنجشنبه ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد.

سعید افسردیر قرار است تا در جریان هفته بازی پاریس و مسابقات ESWC که از دوم تا چهارم نوامبر برگزار می‌شود با ۴۷ قهرمان کلش‌رویال برای دریافت جایزه ۱۵ هزار دلاری رقابت کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده