نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

لیلی کالینز به جمع بازیگران فیلم زندگینامه تالکین پیوست

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن لیلی کالینز به جمع بازیگران فیلم زندگینامه جی. آر. آر. تالکین خبر داد.

فیلم‌های متعددی بر اساس زندگی جی. آر. آر. تالکین (J.R.R. Tolkien) در دست ساخت هستند. یکی از این فیلم توسط کمپانی فاکس سرچلایت پیکچرز که زیر مجموعه کمپانی فاکس قرن بیستم است، در حال ساخت است و تمرکز این فیلم روی دوران جوانی تالکین خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، لیلی کالینز به جمع بازیگران فیلم زندگینامه جی. آر. آر. تالکین اضافه شده و قرار است نقش ادی برت، همسر تالکین که بعدها به ادی تالکین تغییر نام داد، را در این فیلم بازی کند. ادی برت منبع الهام تالکین برای خلق پرنسس‌های الف دنیای سرزمین میانه از جمله آرون آندومیل و لوثین تینوویل بوده است.

کالینز که دختر فیل کالینز، خواننده و موسیقی‌دان برجسته دنیای راک است، بیشتر برای بازی در فیلم Mirror Mirror (ای آینه ای آینه) شناخته شده و اخیرا در فیلم Okja (اوکجا) به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در سریال The Last Tycoon از شبکه استریم آمازون پرایم نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. کالینز همچنین برای بازی در فیلم Rules Don't Apply (قوانین صدق نمی‌کنند)، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی امسال شده بود. حال کالینز می‌تواند در یک نقش واقعی و البته‌ مهم‌تر بازی کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که نقش برت چقدر در این فیلم پررنگ و مهم خواهد بود. پس از انتشار این خبر، کالینز در توییتر شخصی خود با انتشار توییتی واکنش نشان داد و گفت:

به عنوان یک طرفدار قدیمی و همیشگی دنیای جادویی تالکین، من بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم تا ماجراجویی حماسی خودم را در این فیلم آغاز کنم.

Lily Collins

کمپانی فاکس سرچلایت پیش از این اعلام کرده بود که برای ساده و بهتر بیان شدن نام فیلم، نام این فیلم قرار است تالکین (Tolkien) باشد. پیش‌تر اعلام شده است که نیکلاس هولت قرار است نقش جی. آر. آر. تالکین را در این فیلم بازی کند. او بیشتر برای بازی در نقش بیست (Beast) در سه‌گانه پیش-درآمد مجموعه مردان ایکس (X-Men) و نوکس در فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) شناخته شده است. کارگردانی فیلم Tolkien بر عهده دمه کاروکسکی، کارگردان فنلاندی خواهد بود.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Tolkien اعلام نشده است، اما تایید شده که تمرکز این فیلم روی زندگی تالکین پیش از رویداد جنگ جهانی اول و پیش از شروع نوشتن کتاب‌های ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) خواهد بود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده