// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Path of Exile با انتشار تریلری برای ایکس باکس وان منتشر شد

استودیو Grinding Gear Games با انتشار تریلری، بازی نقش‌آفرینی و رایگان Path of Exile را برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرد.

بهمن‌ماه سال گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که بازی Path of Exile برای ایکس‌باکس وان پورت می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حال، استودیو گرایندینگ گیر گیمز (Grinding Gear Games) اعلام کرد که هم‌اکنون این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شده است. علاوه بر عرضه شدن این بازی اکشن و نقش‌آفرینی روی کنسول یاد شده، سازندگان تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند که روند بازی را به همراه ویژگی‌های کلید‌ی‌اش به تصویر می‌کشد.

در بازی Path of Exiles کاراکتر شما از دنیای خود تبعید شده و در دور‌دست‌ها رها شده است؛ جایی که خطرات مختلف، پیرامون او را فرا گرفته است. شما با مبارزه کردن و پیش بردن بازی، کاراکتر خود را ارتقا می‌دهید و او را قوی‌تر می‌کنید. هدف شما در این بازی این است که به جستجوی کسانی بروید که این بلا را به سر شما آورده‌اند تا بتوانید انتقام‌تان را از آنها بگیرید. وقایع این بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play در دنیایی تاریک و خیالی به نام Wraeclast اتفاق می‌افتد و بیشتر روی گیم‌پلی مبارزه‌ای تمرکز دارد. به گفته سازندگان، سیستم آیتم‌ این بازی بسیار غنی است و از ساختار گسترده‌ای برای شخصی‌سازی کاراکتر‌ها بهره می‌برد. گرچه این بازی Free to Play است، اما سازندگان خاطرنشان کردند که برای کسب پیروزی در این بازی نیازی به خرج کردن پول نیست و هزینه‌ها مربوط به آیتم‌های ظاهری و غیره می‌شود.

بازی Path of Exile هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی‌اش نگاهی بیندازید یا اینکه به صفحه استیم آن مراجعه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه ایکس‌باکس‌ وان بازی Path of Exile را تماشا و دانلود کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی Path of Exile می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده