نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Lego Marvel Super Heroes 2 رسما تایید شد

برادران وارنر و استودیو TT Games رسما بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را تایید کردند.

در جدیدترین اخبار بازی، امروز بخش سرگرمی برادران وارنر و استودیو TT Games رسما بازی Lego Marvel Super Heroes 2 را تایید و یک تیزر از این بازی لگو منتشر کردند. این ویدیو کوتاه که در فیسبوک منتشر شده است، سکانس آغازین فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را که به تازگی در سینماها اکران شده، به روش معروف لگویی خود به تصویر کشیده است.

در صورتی که این فیلم را تماشا نکرده‌اید و یا قصد دارید هیچ بخشی از آن برای‌تان اسپویل نشود، پیشنهاد می‌کنم از تماشا تیزر خودداری کنید. در صورتی‌که قصد تماشای تیزر را دارید، مسلما متوجه فضای دیوانه‌وار آن خواهید شد.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

در این تیزر همچنین تاریخ انتشار تریلر کامل بازی Lego Marvel Super Heroes 2 هم مشخص می‌شود که مصادف با ۲۳ می (۲ خرداد) است.

بازی Lego Marvel Super Heroes 2 بدون شک شامل شخصیت‌ها و بخش‌های داستانی موجود در فیلم‌های اخیر کمپانی مارول خواهد بود. با این حال همانطور که در تصویر هنری بالا مشاهده کردید، در این بازی شاهد چندین شخصیت غیرمنتظره هم خواهیم بود که از آن‌ها می‌توان به Spider-Gwen اشاره کرد.

در ضمن اولین بازی Lego Marvel Super Heroes در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و به واسطه جلوه‌های بصری جذاب، موسیقی خروشان و روابط خنده‌دار میان شخصیت‌هاش، تبدیل به یک تجربه جذاب شده و واکنش خوب منتقدان را به دنبال داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده