// سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

از اوپراتور Lesion برای بازی Rainbow Six Siege رونمایی شد

در جریان معرفی اوپراتورهای بازی Rainbow Six Siege، دومین اوپراتور از بسته الحاقی Operation Blood Orchid معرفی شد.

چندی پیش بود که اولین اوپراتور از بسته الحاقی Operation Blood Orchid بازی Rainbow Six Siege معرفی شد و توانستیم نگاهی به این شخصیت جدید داشته باشیم. حال دومین اوپراتور نیز به صورت مختصر معرفی شده و در آخر هفته، معرفی جامع و کاملی را شاهد خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، لیو تسه لانگ نام اصلی اوپراتور Lesion است و جزو واحد ویژه عملیاتی هنگ کنگ به حساب می‌آید. وبسایت رسمی بازی Rainbow Six Siege در این باره می‌گوید:

انعطاف پذیری او در کارهای طاقت فرسای فیزیکی سبب شده تا از سایر شخصیت‌ها متمایز شود. Lesion کار خود را همیشه جدی می‌گیرد و روزانه خود را در معرض خطرهایی با ریسک بالا قرار می‌دهد.

در بخش سلاح، اسلحه‌ اصلی Lesion دو اسلحه‌ی T-5 SMG و Six12 SD است و از یک Q-929 به عنوان اسلحه‌ی ثانویه استفاده می‌کند. همچنین وی قابلیت این را دارد که یک سری مین خاص روی زمین پرتاب کند و در صورتی که دشمنان با آن برخورد داشته باشند، مقداری آسیب دیده و از سرعت‌شان کاسته می‌شود. درآخر اعلام شده که اوپراتور Lesion در به روزرسانی پیش روی بازی در اختیار کاربران قرار داده خواهد شد.

آپدیت Operation Blood Orchid در تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) عرضه خواهد شد و سه اوپراتور بازی برای اشخاصی که سیزن‌پس سال دوم بازی را خریداری کرده باشند، رایگان است. همچنین یک هفته بعد نیز سایر کاربران می‌توانند از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای اوپراتور مورد نظر خود را خریداری کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده