نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Final Fantasy XV برای پی سی تایید شد [گیمزکام 2017]

انویدیا و اسکوئر انیکس عرضه بازی Final Fantasy 15 برای پی سی را تایید کردند.

در جریان رویداد مطبوعاتی انویدیا در نمایشگاه گیمزکام 2017، کمپانی انویدیا اعلام کرد بالاخره بازی Final Fantasy 15 برای پی سی عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوتر این بازی نقش آفرینی محبوب از طریق فروشگاه ویندوز 10، استیم و اورجین عرضه خواهد شد.

نسخه پی‌سی بازی Final Fantasy XV از بافت‌هایی با رزولوشن 4K، تکنولوژی دالبی اتموس، تکنولوژی Realistic Turf، شبیه‌سازی پیشرفته مو، Combustible Fluid و شبیه‌سازی آتش و دود، الگوریتم‌های پیشرفته سایه، استفاده از Ambient Occlusion با کیفیت بالا، استفاده از سیستم عکس‌برداری ۳۶۰ درجه Ansel و غیره بهره می‌برد.

پورت پی‌سی فاینال فانتزی 15 با نام کامل بازی Final Fantasy 15 Windows Edition معرفی شده و در اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. این نسخه تمامی بسته‌های الحاقی‌ای را که تاکنون برای بازی منتشر شده‌اند در خود خواهد داشت.

Final Fantasy XV

از زمانی که هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy 15، در جریان رویداد GDC امسال همراه با همکارانش در انویدیا یک تست فنی از بازی گرفتند، عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی تقریبا تایید شده بود.

مدتی بعد هم اسکوئر انیکس ویدیویی از بازی Final Fantasy 15 که روی کارت گرافیک GTX 1080 Ti اجرا می‌شد، به نمایش گذاشت. نکته بسیار مهم اینکه تاباتا در مورد نمایش امروز گفت که این نمایش یک تست فنی از بازی نیست. بنابراین در رویداد مذکور خروجی نهایی نسخه پی‌سی به نمایش درآمده است. تاباتا بارها گفته بود برای پورت پی‌سی Final Fantasy 15 از نظر فنی یک نسخه بهتر را در نظر دارد. 

در صورتی که اخبار بازی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بازی Final Fantasy 15 پس از روند توسعه ۱۰ ساله خود، سال گذشته برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد و واکنش بسیار خوب زومجی و دیگر منتقدان را به دنبال داشت.

با وجود واکنش مثبت منتقدان و بازیکنان، اسکوئر انیکس تاکنون آپدیت‌های بی‌شمار و محتوای جدید رایگان فراوانی برای بازی عرضه کرده تا انتشار اولیه بازی را بهبود بخشد. همچنین بتای بخش چندنفره بازی هم به زودی آغاز می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده