// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

کریتیو اسمبلی از نقشه بازی Total War: Warhammer II رونمایی کرد

شب گذشته استودیو کریتیو اسمبلی از نقشه‌ی بازی Total War: Warhammer II رونمایی کرد که شامل چهار منطقه در قاره‌ی جدید است.

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer II در ۲۸ ماه سپتامبر (۶ مهرماه)، در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Creative Assembly از نقشه‌ی بازی Total War: Warhammer II رونمایی کرد. در این نقشه‌ی زیبا که می‌توانید در میانه‌ی مطلب مشاهده کنید، چهار منطقه‌ی Ulthuan ،Naggaroth ،Lustria و Southlands وجود دارند که منطقه یا قاره‌ی آخر به احتمال زیاد نوید حضور نژادهای Tomb Kings و Araby را در آینده می‌دهد.

حضور نژاد اول در آینده قطعی خواهد بود؛ به این دلیل که محل حضور آن، یعنی «سرزمین مردگان» در نقشه وجود داشته و در حال حاضر توسط فکشنی به نام امپراطوری Strygos اشغال شده است که البته این فکشن به اصطلاح Placeholder نامیده می‌شود و هنگام انتشار نژاد اصلی جای خود را به آن می‌دهد. نژاد دیگری که با احتمال کمتری در آینده شاهد حضور آن خواهیم بود Araby است که سرزمین‌های آن‌ها نیز در حال حاضر در اشغال فکشن‌های دیگر است. برای دیدن نقشه در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید:

بازی Total War: Warhammer II

پیش‌تر استودیو کریتیو اسمبلی گفته بود که تنها قصد دارد ۱۵ نژاد اصلی دنیای وارهمر را به این سه‌گانه اضافه کند. اما پس از معرفی نژاد Norsca که یک نژاد فرعی محسوب می‌شود، می‌توان امید داشت که نژادهای فرعی دیگر نیز در نهایت به سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer اضافه شوند. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، لیست تمامی فکشن‌های بازی نیز قابل مشاهده است که شامل چهار نژاد High Elves ،Dark Elves ،Lizardmen و یک نژاد نامشخص است که به احتمال بسیار زیاد Skaven خواهد بود. تعدادی فکشن دیگر وجود دارند که از نژادهای همین نسخه یا نسخه‌ی اول بازی هستند. در مجموع، بازی Total War: Warhammer II شامل ۷۲ فکشن است.

نظر شما در مورد نقشه‌ی این بازی چیست؟


منبع PC Gamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده