// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵

نژاد Norsca برای بازی Total War: Warhammer با انتشار تریلری سینمایی معرفی شد

نژاد Norsca که به عنوان مزیت پیش خرید بازی Total War: Warhammer II اعلام شده بود، برای نسخه‌ی اول بازی توسط کریتیو اسمبلی و سگا معرفی شد.

بازی Total War: Warhammer

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، استودیو کریتیو اسمبلی اعلام کرده بود کسانی که بازی Total War: Warhammer II را پیش‌خرید یا در هفته‌ی اول انتشار خریداری کنند، نژاد کاملا جدیدی را برای نسخه‌ی اول بازی به‌صورت کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. اکنون و در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره این استودیو و کمپانی سگا با انتشار تریلری سینمایی از نژاد Norsca رونمایی کردند. اگر هم قصد پیش‌خرید کردن نسخه‌ی دوم بازی را نداشته باشید، می‌توانید این DLC باارزش را به قیمت ۱۰ دلار از استیم تهیه کنید. نژاد شمالی‌ها قرار است در تاریخ ۱۰ ماه آگوست (۱۹ مردادماه) برای بازی Total War: Warhammer در دسترس قرار گیرد. البته این نژاد همانند تمامی نژادهای بازی در نقشه‌ی ادغام‌شده از هر دو نسخه‌ی بازی نیز قابل دسترسی خواهد بود. در زیر می‌توانید تریلر سینمایی معرفی این نژاد را مشاهده کنید:

استودیو Creative Assembly اعلام کرده که بسته‌ی الحاقی Norsca دو فکشن، دو لرد افسانه‌ای، نیروها و هیولاها و همچنین ویژگی‌های کاملا جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که همگی می‌توانند تجربه‌ای جدید را در بازی به شما منتقل کنند. یکی از این فرماندهان اصلی Wulfrik the Wanderer و نام دیگری Throgg ملقب به پادشاه ترول‌ها است.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نژاد امکان ورود به ماموریت‌هایی موسوم به «شکار هیولا» است که شما را به نبرد با هیولاهایی خطرناک در سراسر قاره‌ی کهن (Old World) می‌برد و در برخی موارد می‌توانید هیولاها را پس از شکست دادن به خدمت بگیرید و در ارتش‌ خود استفاده کنید. نژاد Norsca یکی از نژادهای فرعی دنیای وارهمر است که به لطف مذاکرات کریتیو اسمبلی و گیمز ورک شاپ، به‌صورت رسمی قابل بازی شده است. احتمال اینکه در آینده شاهد اضافه شدن نژادهای فرعی دیگری نیز به این سه‌گانه باشیم زیاد است.

بازی Total War: Warhammer

بازی با این نژاد حال و هوایی شبیه به حمله‌ی وایکینگ‌ها به اروپا در سایر بازی‌های سری توتال‌وار را به شما منتقل می‌کند؛ به علاوه‌ی اینکه در این حملات از موجوداتی مانند غول، ماموت جنگی، گرگینه و موجودات بسیار دیگری نیز بهره خواهید برد. پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی رسمی نژاد Dark Elves بازی Total War: Warhammer II را مشاهده کردید و در خبری دیگر نیز اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کردید.

نظر شما در مورد این نژاد جذاب چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده