// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Shadow of War دارای پرداخت درون برنامه ای است

استودیو مونولیث تایید کرد که بازی Middle-earth: Shadow of War دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و نحوه کارکرد این سیستم را توضیح داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مونولیث و کمپانی برادران وارنر، سازنده و ناشر بازی Middle-earth: Shadow of War، در جریان یک پست در انجمن خود اعلام کرده‌اند که این بازی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است. بازی Shadow of War دارای یک فروشگاه به اسم بازار (Market) است که در آن می‌توانید صندوق‌های لوت، صندوق‌های جنگی، افزایش‌دهنده‌های XP و باندل‌های متفاوتی را خریداری کنید.

نکته‌ی دیگری که در این میان وجود دارد، این است که برای دسترسی به بازار (که بخشی از سیستم بروزشده نمسیس است) به اتصال اینترنت نیاز دارید. استودیو مونولیث در این‌باره می‌گوید:

بخش مهم سیستم نمسیس شامل شخصی‌سازی، ساخت‌وساز و رهبری اورک‌هایی است که از شما پیروی می‌کنند تا از طریق آن‌ها بتوانید قلعه‌های سرزمین موردور را از آن خود کنید. حال راه‌های متفاوتی برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید دنیای بازی را بگردید و با اورک‌های مختلف روبه‌رو و بر آن‌ها چیره شوید تا ارتش اورک‌های خود را شکل دهید. همچنین می‌توانید اورک‌ها یا آیتم‌های مورد نیاز خود را از طریق بازار خریداری کنید.

محتویات آیتم‌های پرداخت درون برنامه‌ای بازی به شرح زیر است:

  • صندوق‌های لوت: صندوق‌های لوت شامل اسلحه و آیتم‌هایی با ارزش‌های متفاوت می‌شود که با پوشیدن یا به دست گرفتن آن‌ها، قابلیت‌های تالیون بهبود پیدا می‌کند. همچنین این جعبه‌های لوت می‌توانند افزایش‌دهنده‌ی XP در اختیار شما قرار بدهند که در جریان آن شخصیت تالیون زودتر از قبل لول‌آپ می‌شود.
  • صندوق‌های جنگ: در این صندوق‌ها می‌توانید اورک‌هایی با ارزش‌های متفاوت را خریداری کنید که پیرو شما خواهند بود تا ارتش خود را سریع‌تر تشکیل دهید. همچنین این صندوق‌ها یک سری دستورات تمرینی را شامل می‌شوند که از طریق آن‌ها می‌توانید اورک‌ها را لول‌آپ یا آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.
  • افزایش دهنده‌های XP: از طریق آن‌ها می‌توانید سرعت لول‌آپ شدن تالیون را افزایش دهید.
  • باندل‌ها: باندل‌های بازی شامل تعدادی از صندوق‌های جنگ، صندوق‌ها لوت و افزایش‌دهنده‌های XP در کنار یکدیگر می‌شود.

این آیتم‌ها را می‌توانید از طریق پول داخل بازی که Mirian نام دارد، خریداری کنید. برای دریافت Mirian نیز بهترین راه کشتن اورک‌هایی خاص یا از بین بردن آیتم‌ها و اورک‌ها (با از بین بردن اورک‌های پیرو، آن‌ها را به سلاح تبدیل می‌کنید و در ادامه می‌توانید آن‌ها را به Mirian تبدیل کنید) و پیدا کردن صندوق‌های پول در داخل بازی است.

همچنین در بازی Shadow of War می‌توانید از طریق پرداخت طلا، آیتم‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. برای دریافت طلا نیز باید پول واقعی خرج کنید. البته به نظر می‌رسد در بخش‌هایی از بازی و چالش‌های جامعه کاربری بازی، می‌توانید مقداری طلا دریافت کنید.

در ادامه استودیو مونولیث خاطرنشان کرد که تمامی پیشرفت‌های داخل بازی و خریدن آیتم‌ها، از طریق گیم‌پلی عادی بازی و انجام کارهای معمولی امکان‌پذیر است و پرداخت‌های درون برنامه‌ای صرفا به کارهایی که انجام می‌دهید، سرعت می‌بخشد. استودیو مونولیث در این‌باره می‌گوید:

تمامی مواردی که بازیکنان می‌توانند از طریق طلا خریداری کنند، به صورت رایگان و با گذر زمان نیز به دست می‌آید، اما طلا به شما این اجازه را می‌دهد تا سریع‌تر از قبل به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برای لذت بردن از بازی، خرید طلا اجباری نیست!

استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای مورد جدیدی در بازی‌های AAA نیست. در این میان، تیم سازنده قیمت آیتم‌های پرداخت درون برنامه‌ای بازی را اعلام نکرده است. در آخر نظر شما کاربران زومجی در مورد پرداخت‌های درون برنامه‌ای چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده